10.9.11

help

ובכן.
כמו שחלקכם יודעים, וחלקכם, לא, בועז ואני נוסעים לארה"ב לתקופה של כשנתיים בסוף החודש הבא. בועז נוסע לעשות שם פוסט דוקטורט (בברקלי, קליפורניה, למי ששואלת את עצמה).
בנקודה זו אני אתנצל מראש על הניצול חסר הבושה של פלטפורמת הבלוג שלי - לא יהיו כאן תמונות יצירתיות היום, אני צריכה עזרה.
שני החתולים הפרטיים שלנו, מוגלי ובלו, באים איתנו כמובן. אבל אנחנו מחפשים בית לשני חתולים; האחד, גורון שחור, שובב ופעלתן, שצמא לחברה חתולית אוהדת. כרגע חי עם שני פדלעות בוגרים שממש לא מרוצים ממנו, ורוב היום הוא בבית לבד.
אני לא ממליצה עליו לבית שיש בו ילדים קטנים או לבית שאין בו ולא מתכננים להכניס אליו חתול צעיר נוסף, כי הוא נאסף מהרחוב בגיל צעיר ולא למד מחתולים אחרים איך לשחק בלי להכאיב. לעומת זאת, הוא חתול אידאלי לבית שאימץ גור צעיר שמפריע להם לישון בלילה.
שמינץ הוא חתול סקרן, שובב, חכם, מגרגר בקול רם במיוחד, וכשהוא עייף הוא החתול הכי מתכרבל ופינוקי בעולם (אות לאופי שיהיה לו כבוגר). אם יהיה לו חתול נוסף להוציא איתו מרץ, הבעלים שלו ייהנו מכל העולמות :)
שמינץ מחוסן (נותר לו עוד חיסון אחד בגיל שנה שכבר שילמנו עליו), מטופל באופן קבוע נגד פרעושים ותולעים, ומגיע עם אוסף צעצועים מכובד. הוא יימסר תמורת הבטחה לעדכונים ותמונות.


החתול השני הוא דבק, שכבר הזכרתי בעבר. דבק כנראה ננטש אצלנו בגינה לפני כשנתיים. חתול דומיננטי מאד וענק. ידידה שלנו היתה אמורה לקחת אותו אליה, אבל התחרטה, ולא היה לי לב להחזיר אותו לגינה. מאז הוא ישן אצלנו במרפסת (כשהוא סגור שם) כבר שנתיים, ובמשך היום נכנס פנימה, בהשגחה, כי הוא לפעמים חש צורך להראות לחתולים שלנו מי הבוס. חברה אחרת שלי התחייבה לקחת אותו, אבל גם היא חזרה בה, ועוד מישהו לקח אותו אבל החזיר למחרת (לחלוטין מתוך בורות), ודבק, למוד אכזבות, עדיין אצלנו. גילו בערך 6-7 שנים, והוא מחוסן, מטופל, ומקסים.
בחודש שעבר הייתי חולה ממש, ודבק לא מש מצידי. בלילה בועז היה צריך בכח להכניס אותו למרפסת, וגם זה אחרי מרדפים חוזרים ונשנים כי החתול פשוט שעט מהמרפסת, נעמד למרגלות המיטה, וסירב להתפנות. בפעם הראשונה שיצאתי מהבית לקנות לעצמי קרקרים לאכול, דבק ליווה אותי עד קצה השביל של הבניין, וחיכה שם עד שחזרתי מהמכולת, ואז ליווה אותי בחזרה הביתה. אנחנו די בטוחים שהוא חושב שהוא כלב.
מדובר בחתול הכי מתפנק והכי נח בעולם, ויש פה כמה קוראים בבלוג שיוכלו להעיד על כך. מעולם לא נשך, שרט או שלף ציפורן על בנאדם כלשהו. חתול מעולה לבית עם ילדים קטנים, כיוון שהוא לא מחזיר בשום צורה, לא משנה כמה מציקים לו (פשוט קם והולך לשבת במקום אחר). כל מה שמעניין אותו, זה ליטופים ואהבה. פשוט חתול שעושה מסג' בלב. הלב שלי נקרע מזה שאני לא יכולה לקחת אותו איתי, בשיא הכנות, ואם היתה לי דרך להבטיח שנוכל להפריד ביניהם בדירה שעוד לא מצאנו בברקלי, הוא היה נוסע איתנו גם.
לא מתאים לבית שכבר יש בו חתולים, אלא אם כן הם מוכנים להתערערות של ההיררכיה, כי דבק חייב להיות בראשה.
במידה ולא יימצא מישהו שרוצה שדבק יהיה שלו לעד, אנחנו מנסים למצוא מישהו שיהיה מוכן לתת לו בית לשנתיים שאנחנו נהיה בחו"ל, עם התחייבות שלנו לממן את האוכל ואת הטיפוליים הוטרינריים (המועטים) שלו. כשנחזור ניקח אותו בחזרה אלינו.


אם אתם מכירים מישהו שעשוי להיות מעוניין באחד מהשניים, אנא הפנו אותו למייל שלי - arapax ב- gmail.com.
ובנימה אישית לרגע, מכל ההכנות לנסיעה, אלה הדברים שמעיקים עליי ביותר. אם מישהו כאן יוכל לעזור לי להניח את דעתי בעניין קורת גג טובה לשני אלה, כל השאר כבר יסתדר. מבטיחה.

4 תגובות:

  1. אוףףףףף! אנחנו בית חובב חתולים-ואלרגי! ליבי ליבי לך... לגיסתי שגרה במכון ונוסעת השנה לשבתון (בנתיים...) יש 6 חתולים. שניים כנראה יסעו איתם ואין להם מושג מה לעשות עם השאר. נראה לי שהיא שוקלת לא לנסוע... אני אעביר הלאה לחובבי החתולים שאני מכירה, מקווה שתמצאו להם בית.

    השבמחק
  2. בכיף הייתי מכניסה את הגדול לביתי...אולם אצלי יש מלחמת מנהיגים, ואחד פצוע כעת..אז אין לי מה להגיד, ליבי ליבי איתך..ואעביר הלאה...

    השבמחק
  3. תודה רבה ריבי ואורית ()

    השבמחק
  4. לא יכולה לעזור בעניין החתולים, אבל הייתי במקום שלך, בערך, לפני שנה. גם אני עברתי עם בעלי לקליפורניה, אחרי הזדמנות עבודה מדהימה שהוא קיבל.
    כשתגיעי, אם תצטרכי עזרה, בכל דבר, אני זמינה...
    sarit.gabay1 בג'ימייל.

    בטוחה שתהני, את עוברת לממלכת הסקראפ וההוביז, ואני בטוחה שגם לך יהיו הזדמנויות חדשות רבות.

    בהצלחה!

    השבמחק