20.3.13

חתולים בכל מיני צבעים

היום בבלוג יוצאות מהקווים, עינת מארחת את אתגר הצבעים. זו הפלטה שקיבלנו



אני החלטתי כבר בדרך לקניות המצרכים הדו-חדשיות שלי שהמשימה השבועית שלי היא להכין דף מעוצב לכבוד היומולדת המתרגש ובא של פיקסי, החתולה החכמה בתבל. ותיקי הבלוג בוודאי זוכרים שעד לא מזמן היא עיטרה את ראש הדף, והאורחים החדשים יאלצו פשוט להאמין לי - אין כמוה. בסוף החודש הזה ימלאו לה 11, גיל מכובד לכל הדיעות.

הכנתי דף שחוגג את מערכת היחסים המיוחדת שיש לה עם אחותי הקטנה, ללא ספק האדם החביב עליה בבית (אני ואבא מחזיקים במשותף במקום השני, או לפחות החזקנו, עד שנעלמתי לה מהחיים ללא הסבר). אחותי מצלמת את שתיהן מתחבקות באייפון כל הזמן ושולחת לי את התמונות לפעמים, אבל את התמונה הזו אני צילמתי לפני כמה שנים, כשקיבלתי את המצלמה שלי.


הצבעים שעינת בחרה מיד הזכירו לי את הקיט החדש של one little bird שרציתי לקנות כשהוא יצא בתחילת החודש שעבר ושכחתי... באותה דרך לקניות החלטתי גם שהדף שלי יכלול שקית נייר שקפקפה כזו (יש מונח עברי ל- glassine bag?), וכשהתחלתי לעבוד על האתגר כבר ידעתי שאני רוצה שהיא תהיה מכוסה בדוגמה של עץ, אז יצרתי לי אחת. אני די מרוצה מהתוצאה, ומתכננת על קולקציה שלמה ;)
חוץ מזה, אני ממש אוהבת את השועלה הקטנה שמציצה שם מלמעלה. 

ובשביל שתראו טוב יותר שהיא לא רק החכמה בתבל, היא גם ממש יפה



ואי אפשר לשכח את פיץ, שהיה אמור להיות בן תשע יום אחרי פיקסי, אך הלך מאיתנו בטרם עת בגיל שלוש וחצי



וזו רק ההתחלה, יש לי עוד פרויקט חתולי בהתהוות - יש למה לחכות ;) בינתיים אתם יכולים להצטרף לאתגר, בין הזוכים יוגרל פרס מתנת ויטרינה

קיטים: crazy for you (onelittlebird designs), Splats (vicki stegall), awakenings (ida designs and taylormade designs), טקסטורה של deca designs, אלמנטים שלי. 

13 תגובות:

  1. דף משגע! לא מפתיע לראות איזה צבעים מתוך הפלטה כל אחת מאיתנו בחרה להדגיש...התמונה יפיפיה והשקית שיצרת בהחלט מגניבה מאוד!

    השבמחק
  2. דף מקסים. והחתולה וגם אחותך יפייפיות.
    עידית.

    השבמחק
  3. ממש דף מקסים, ורואים שאת אוהבת את החתולה היפיפיה הזאת

    השבמחק
  4. פרוייקט חתולי? מה, ממש עלי??
    דף מקסים! אחותך יפהפיה אמנם אבל החתולה יותר!
    כייף לי כאן!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. פרויקט חתולי, במילרע, הפעם. אבל מי יודע, אולי מתישהו יהיה כאן פרויקט חתולי8? :)
      ופיקסי אכן מהממת. וגם חכמה. כל החתולות בשכונה בטח שונאות אותה ;)

      מחק
  5. העיניים של פיקסי מהממות, הצילומים שלך יפהפיים, הדף מעוצב נפלא ומתאים מאוד לצבעי האתגר, והכי הכי התלהבתי מה SMITTEN KITTEN ההפוך שהוספת למעלה והפוך - ההפוך הזה מעולה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה קיפודה! לפיקסי יש עיניים של בנאדם. אפילו שהן בצורה של חתול.

      מחק
  6. אוףףףף הדף הזה פשוט מושלם!!! התמונה כל כך מזמינה עיצוב שובבי ומתוחכם שכזה, אנימאוד אוהבת את הדף שיצא לך!! ובתור חובבת חתולים מאז ומתמיד אני לא יכולה להפסק להתלהב מהתמונה של פיקסי בחיי שהוא מדהים וצר לי על פיץ מאודדדד.
    יום נפלא וחג שמח
    שולי

    השבמחק