10.7.13

ריהוט מחדש

היום ב"יוצאות מהקווים" אני מארחת את אתגר ההשראה. בחרתי את התמונה הזו בתור ההשראה שלי - 


כי כשראיתי אותה כמעט יכולתי להרגיש את המרקם הגלוסי, החלק אך קטיפתי, שבוודאי יש לחלק הלבן של הריהוט, את המגרעות הנקיות, את הפסים הכהים שיוצרים הארונות הקטנים, משהו בקווים ששוברים את כל הלבן הזה סקרן אותי, ואפילו זריקת הכתום הבוהקת שם לא עשתה לי חרדות כמו שבדרך צבעים ממשפחת האדום-כתום עושים לי. 

באופן כמעט מיידי היה לי מושג כללי מה אני רוצה לעשות עם זה. יותר מזה אי אפשר לבקש. 
רשימת הקניות שלי כללה 1 דף גלוסי 30x30 של בזיל, שיש לו את החזות המבריקה אך קטיפתית ולא מחזירת אור לחלוטין שדמיינתי ברהיט הנ"ל; 1 דף 30x30  כתום של בזיל, בצבע שהכי ייראה לי; 1 דף 30x30 אפור כהה מאד כנ"ל. חוץ מזה, גייסתי את בועז לסשן צילומים. במקור התכוונתי שהוא יצלם אותי ואני אותו ובדף יהיו תמונות של שנינו, אבל הוא לא כל כך רצה לשתף פעולה ולכן בסוף הוא נשאר מאחורי העדשה ואמר לי לעשות כלמיני שטויות, וצילם. 
[למקרה שתהיתם, אני מעיפה קמח ולא אבקת משאלות בתמונה הרלוונטית].


אחרי ששלחתי את התמונות לפיתוח, התחלתי בחיתוך ריבועים אקראיים בנייר הלבן. אח"כ הדבקתי אותו על הנייר האפור, ואת שניהם יחד הדבקתי על הנייר הכתום, אחרי שחתכתי להם מעט את השוליים כדי שיראו את הכתום. 

את התמונות שלי פיזרתי בין הריבועים, כך שחלקן תופסות את כל הריבוע וחלקו לא, קצת כמו הספרים בתמונה. את המרווחים הכהים שיוצרים חיבורי הארונות תרגמתי לקווים דמויי-תרשים זרימה, שמחברים בין התמונות (בלי כל משמעות זרימתית אמיתית). 




הקישוטים בדף הם מדבקות אפוקסי של heidi swapp (הכיתוב fun היה במקור ורוד ונצבע בכתום בעזרת מרקר מהסט של איימי טאן שקיבלתי עם הקיט בסדנה שלה), מדבקות פרגמנט של איימי טאן, ויתרת הכיתוב מדף מדבקות של snap. 



כאן אפשר לראות את הגלוסיות של הדף 



אני מחבבת את הדף הזה, אפילו שיש בו תמונות של עצמי. ואפילו שחלק מהקווים לא נקיים ויפים. ;) הצפרדע, כרגיל, ממתינה בציפייה דרוכה לעבודות שלכם. 

9 תגובות:

  1. מושלם. פשוט ככה. הייתי תולה את זה על קיר ההשראה שלי. עם התמונות (המעולות, מה בועז מבזבז את זמנו במעבדה? שילך לצלם) שלך...

    השבמחק
  2. וואו, קודם כל הפרוייקט שלך יצא הכי נאמן לאתגר וחוץ מזה הוא ממש יפה ומיוחד.

    השבמחק
  3. דף נהדר!
    אתגר לא פשוט הצבת לנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתגרים לא פשוטים הם הסוג האהוב עלי :)

      מחק
  4. הוי... אנחת קנאה/פרגון מכל הלב
    מקסים!!
    :)

    השבמחק