16.8.13

חיוך, מצלמים

כמדי שנה, הגיע לו טו' באב, ואיתו עוד הזדמנות להכין כרטיס. אחרי שבוולנטיינס האחרון הכנתי כרטיס אינטראקטיבי משהו, החלטתי שטרם מיציתי את העניין הזה לשנה הנכחית, וחשבתי מה אכין הפעם שיהיה יותר מכרטיס שטוח רגיל.
ואז שוטטתי לי ברחבי האינטרנט, ונתקלתי בכרטיס הזה, שהוא ללא ספק אחד הדברים הכי מגניבים שראיתי לאחרונה. יש פלאש שעושה אור של ממש! עם סוללה והכל!

מן הסתם, כזה לא אכין, כי מישהו בטוח יתחשמל בדרך וזו כנראה תהיה אני, אבל הגלגלים שבראש החלו לחרוק, והחלטתי להכין כרטיס קצת פופ-אפי עם מצלמה. כי אני כבר שנתיים קונה כל נייר/קישוט שיש עליו מצלמה, עכשיו אני אעצור?

ואז נזכרתי שנשארו לי כמה תמונות מאתגר ההשראה האחרון, והחלטתי לשמור את מצלמת הפולארויד מהכרטיס לעיל, אבל להכניס אותה לחלק הפנימי של הכרטיס.

חשבתי שהחלק הקשה יהיה לצייר את המצלמה, אבל בסופו של דבר לא ציירתי אותה בכלל, הרכבתי הכל מגזירות ורק שרטטתי עליה את הפסים הצבעוניים בקופיקים. החלק הקשה היה לבנות את הפופ אפ, שסופו של דבר הוא ממש פשוט, רק ניגשתי אל זה בצורה עקומה וישבתי שעה וחצי על משהו שבסוף יכול היה להסתיים בחמש דקות, אם מהתחלה הייתי חושבת על זה נכון. לא נורא, מה לא עושים בשביל כרטיס מגניב לבועז :)

כשהגעתי לחלק החיצוני החלטתי שהוא צריך להיות ממש פשוט, ולכן רק הדבקתי שתי חתיכות של נייר מדוגם דק על החזית, והוספתי רצועת קארדסטוק לסגירה כיוון שהכרטיס עצמו די שמנמן ולא נסגר יפה. את הרצועה קישטתי בלב של dear lizzy ועוד כפתור של my mind's eye.





מבפנים זה נראה ככה כשהמצלמה מתרוממת -



בפנים דחפתי פולארויד מזויף עם התמונה שלי ואיחולי טו' באב שמח



תקריב על המצלמה, השתמשתי בחתיכת שקף כדי לדמות את הזגוגית שבעדשה וזו שמכסה את הפלאש



וכשמושכים הכל החוצה



וזה הכל להיום :) אני נהניתי, מקווה שגם אתם.

16 תגובות:

  1. נפלא! (ועכשיו כשאני מבינה שאספת "מצלמות", אני ממש, אבל ממש, מתבאסת שהחותמת בצורת מצלמה שקניתי לך, נעלמה כאילו שושי בלעה אותה...)
    נוקי

    השבמחק
  2. מקסים ומתוק.
    יצא מאוד יפה.
    :)

    השבמחק
  3. נהדר לגמרי! אהבתי מאד!

    השבמחק
    תשובות
    1. שירולית! אהבה את הפופ אפ המסכן שלי! הולכת לשבת בצד בפרצוף זחוח :)

      מחק
  4. הורססססס את הבריאות!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. חס וחלילה. הבריאות שלך שתשאר שלמה בבקשה ()

      מחק
  5. ברור שנהניתי - זה מדליק ברמות! גדול :)

    השבמחק
  6. מושלם!! גם הרעיון ועוד יותר הביצוע!!!

    השבמחק
  7. הי מיכלי

    הגעתי לבלוג שלך דרך הבלוג של יוצאות מהקווים (שגם אותו הכרתי בימים האחרונים) ופשוט ישבתי וקראתי את כל הבלוג (עד הפוסט האחרון) בשקיקה ונהנתי מההגיגים מהרעיונות מהיצירות ומהצילומים

    רק רציתי להגיד שנהנתי ושנחמד היה לי להכיר את הבלוג שלך העלת בי מלא השראה ורעיונות (למרות שאנחנו יוצרות בסגנונות שונים לחלוטין)
    שיהיה אחלה חג

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :) חג שמח גם לך (אפילו שכבר רשמית כמעט "אחרי החגים")

      מחק