27.4.15

חפשי חדשי - חלק שני

אלבום נוסף שהספקתי לשלוח להדפסה בינתיים הוא אלבום התבנית החדשית. לראש השנה האזרחית הוא לא הצליח להגיע (למרות שסיימתי את עיצובו בזמן), בעיקר כי התלבטתי איפה להדפיס אותו ובסוף גם שיניתי פורמט וגודל, אבל בואו לא נקדים את המאוחר.
זו מחציתו הראשונה של האלבום, והנה השאר:

אוגוסט



ספטמבר


אוקטובר


 נובמבר


 דצמבר שוב :)



בסופו של דבר גיליתי שהגודל שעבורו התבנית בנויה לא מתאים כמעט לשום שירות הדפסה, ואחרי התלבטויות רבות המרתי את האלבום לגודל של 30X30, בלי לשנות את העיצוב. פשוט השארתי די הרבה לבן מסביב (העיצוב המקורי היה בגודל של 20X28). גם את הספר הזה הדפסתי בפיק א בוק, אבל, הפתעה הפתעה, הגודל המשיך לעשות לי בעיות ולכן הוא הודפס כאלבום שנפתח שטוח עם כריכת בד. בדיעבד כנראה שפספסתי את האופציה המתאימה ויכולתי לעשות כריכה קשה רגילה, אבל לא חשוב. ומכיוון שהתמהמהתי וגו', תוכלו לראות גם איך האלבום הזה יצא!










פרטים







אני מאד מרוצה מההדפסה של הספר הזה. דפי הפוטו עושים איתו חסד, פחדתי שיצא גדול מדי אבל אני ממש מרוצה מהגודל, וגם מהלבן שעוטף את העיצוב מסביב ונותן לו אוויר. במקרה הזה התפר לא מפריע בכלל, ואפילו הכריכה נראית לי נחמד (אם כי היא מרגישה כמו נייר עם טקסטורה של בד ולא בד של ממש, והתמונה שמוטבעת בה מבריקה ולא מט כמו פנים הספר). 

8 תגובות:

  1. אני יודעת שמעבר לכישרון ולטעם הטוב שלך אפשר גם ללמוד איך ליצור כאלה דברים יפים, ועדיין בעיניי זה פלא! פשוט פלא!

    השבמחק
  2. יצא מקסים!
    קו נקי ולאנט, פשוט את :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה טושטוש! מקווה שהאלבום שלך גם מתקדם...

      מחק
  3. תראי, אני יודעת שאת מוכשרת ומהממת וכל פרט פה הוא גאונות וגם זוג הורים צלמים בחסד והכל, אבל מצטערת, קצת קשה לי להתרכז בעיצוב. חתיך הורס. לגמרי.

    השבמחק