3.12.09

present perfect

מתנות זה כיף גדול, גם לקבל, ובעיקר לתת, על כל השלבים - המחשבה, התכנון, הביצוע, והבעת הפנים של המקבל כשהאריזה מוסרת. הפעם הכנתי מתנה לענת, מקבלת מארזי באפי מתחילת הבלוג. מסיבות השמורות עימי (ועימה), השנה ענת מקבלת קופסת סקראפ. כלומר, ערכת מתחילים בתחום הכרטיסים/אלבומים, לכל כיוון שתרצה לקחת אותה.
[קרין, את פה? :) ]

רשימת החלקים שלי כללה מספרי צורות, דבק ג'ל, דבק דו"צ שטוח, דבק דו"צ עם נפח, קישוטים (דמויי פנינה, כפתורים, טללים), סרטי בד, ניירות עם דוגמה בגודל 15x15 ו- 10x15, והחתמות שונות, לא צבועות.

את הניירות אחסנתי בקופסה שקופה שבה הגיע סט חותמות שקניתי (קופסה דומה לזו בה השתמשתי לאחסון הפרלינים של בועז), ועטפתי אותה בחתיכת נייר חום שקניתי בגליון גדול.

את הסרטים אחסנתי בקופסת מתכת עגולה שבעברה שיכנה שוקולדים קטנים, וגם אותה עטפתי באותו נייר חום. הכיתוב מתעגל עם הקופסה ולכן לא רואים, אבל כתוב עליה la couture.



את הקישוטים הכנסתי לקופסת מתכת מאורכת וריבועית של מקס ברנר, וגם היא נעטפה כלאחר כבוד בנייר חום, ועל המכסה הדבקתי ריבוע בגודל המתאים מקארדסטוק חום.
בשביל ההחתמות הכנתי מעטפה מאותו נייר חום, ובצד השני היא סגורה באמצעות מדבקה של Irit, בצורת קסת דיו (ואפילו כתוב עליה ink).

הכלים (מספריים ודבקים) הונחו בקופסה עשויה קרטון גלי ששכבה אצלי בחדר כמה שנים לפני שנמצא לה שימוש הולם :) היא נצבעה בצבע אקרילי חום.

כבונוס, הוספתי שקיקונת של חיתוכי קארדסטוקים שאני אוהבת להשתמש בהם בכיתובים (למקרה שמישהו לא שם לב) עם חיתוכים מתאימים בלבן.


על כל חלק נכתב מה הוא מכיל ב- thickers בצבעים ופונטים וחמרים שונים (הלבן והתכלת הם סול, הירוק הוא לבד, הסגול המנצנץ הוא צ'יפבורד, והכתום ורוד המגניב הוא ויניל תפוח). הצרפתית למחצה/קלוקלת היא מנהג ארוך-שנים, אל תשאלו ;)
הנה תמונה קבוצתית של הרכיבים -


בנוסף, קניתי גליון של קרטון גלי פשוט, וגזרתי אותו לפני אריזת קרטון שקיבלתי בה פיג'מה במתנה, בה ארזתי את כל הרכיבים, לא לפני שגם היא נצבעה בחום אקרילי. הנה הכל ארוז -


מצפה לראות תוצרים!

10 תגובות:

  1. הקופסא פתוחה, הפריטים על השולחן לידי, ואני לא יכולה להפסיק לבהות בהם. כמו דף חלק לפני מילים ראשונות - אני לא יודעת מאיפה להתחיל!

    (((())))

    השבמחק
  2. מתנה נהדרת!!!
    מחשבה על כל פרט ופרט

    פשוט משגע

    אני מקווה שהמקבלת תעיז תהשתמש כי מאד מפתה להשאיר כך ורק להתבונן וללטף

    השבמחק
  3. כמו שאמר לואיס קרול,
    begin at the beginning, then go on till you come to the end: then stop ;)

    השבמחק
  4. אני פה, אני פה!
    איזה יופי!
    אין ספק שהתוצאה שלך הרבה יותר יפה משלי...הכל ארוז כל כך יפה ואיזה הפתעות! ממש עושה חשק ליצור. את האריזות הייתי שמה על מדף לתערוכה...וכל הכבוד על המיחזור!

    השבמחק
  5. תודה תודה לכולם :) אני מאד בעד מחזור, כל קופסא שאולי תוכל לשמש אותי בעתיד מיד נכנסת לארון עד שיגיע זמנה.

    השבמחק
  6. מתנה שווה, אפשר להיות חברה שלך?

    השבמחק
  7. תודה לכולן.
    ניצה - בוודאי :) תמיד יש מקום לעוד חברים.

    השבמחק