18.4.10

un, deux, trois

בסוף השבוע בועז ואני חגגנו שלוש שנים יחד בשיטוט על חופי אילת. טוב, בועז שוטט, אני ניסיתי כמה שיותר להתחבא מהשמש היות שירשתי את עור הנסיכה הפולניה של הסבא הג'ינג'י שלי, שבהחלט מסוגל להשרף גם בצל בעודי מרוחה בשכבה נדיבה של קרם הגנה בסך 130SPF.

לכבוד המאורע בועז קיבל שלוש חולצות עם הדפסים מגניבים (אחת לכל שנה?), ואני החלטתי שלא בא לי להכין "סתם" כרטיס, אלא משהו כזה, מגניב.
ואז ראיתי את היצירה המיניאטורית של wintam, ונורה קטנה נדלקה לי מעל הראש. אני אוהבת דברים מיניאטוריים. גלגלתי את הרעיון בראש עוד קצת, והתיישבתי לעבודה.

הכנתי אקורדיון עם שתי כריכות קטנות, כמו שהכינה wintam. הבסיס הוא קארדסטוק קרם של DCWV, ועליו ריבועים קטנטנים של שאריות קארדסטוק צבעוני שעליהן הדבקתי/החתמתי זוגות של כלמיני דברים.
[שני היצורולים בצד שמאל הם חתיכה מסרט שראיתי בבלוג של מקופלת ובעזרתה האדיבה גיליתי שהוא נמכר ממש כאן בעיר מולדתי; תודה מקופלת!)

הכריכה והצד השני של הקארדסטוק יוצרים משפט:

[כן, אני יודעת שזה היה הסלוגן של ערוץ 2, אבל נראה לי שעברו מאז מספיק שנים וזה התאים לי.]

ואז נזכרתי שצריך לשנע את הכרטיס לאילת, ולכן עלה בי הרעיון לשים את האקורדיון הקטן בתוך קופסה. ומה מתאים יותר מקופסת גפרורים, כמחווה קטנה לברכה בקופסת גפרורים שהיתה להיט בילדותי (כן, אני זקנה).
במקרה הכינותי קופסת גפרורים שבדיוק נגמרה, פירקתי אותה לגורמים ובניתי אחת משלי על פי התבנית. החלק הפנימי עשוי קארדסטוק קראפט, והחלק החיצוני קארדסטוק בצבע ים (כן, חול וים, יצא לי קצת אילת בלי שהתכוונתי). על החלק החיצוני הוספתי עטיפה חלקית נוספת מנייר מנוקד בסגול, וחרצתי בו לב, אפקט חמוד שראיתי באתר של מרת'ה סטיוארט.

את הפאה החיצונית של החלק הפנימי הנשלף החתמתי בכיתוב חמדמוד שהתאים לי בול
וצירפתי למתנה הארוזה


אני מרוצה :) הפרויקט הבא: מתנת היומולדת של בועז, המהווה את יריית הפתיחה לימי ההולדת של הקיץ, שהם הרבה.
a tout a l'heur

8 תגובות:

  1. הכרטיס משגע, וכל כך קטן!!!
    כל הכבוד ומזל טוב!

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את הכרטיס, את הקופסא שלו, ואת המשחק מילים של החותמת עליה.... איזה כיף לבועז !

    השבמחק
  3. אדיר! ממש אהבתי את הפרשנות שלך לרעיון...רעיון הזוגות מעולה ורומנטי (פעם קנינו להורים שלי ליום הנישואין המון מתנות זוגיות. אבל ההברקה זו הקופסה- ממש אהבתיאת העיצוב, את הרעיון ואת החותמת המגניבה...עוד מלא אהבה ואירועים משמחים באופק :)

    השבמחק
  4. חמודי לאללה!
    בטוח הוא אהב!
    משחק המילים של החותמת נהדר. באמת התאים בול.
    ואיפה איפה איפה מוכרים את הסרט החמוד הזה? אצל הסידקית של אלי?

    השבמחק
  5. תודה לכולן :)

    פיצ'ולה, לשאלתך - את הסרט המגניב הזה אפשר למצוא בחנות הסדקית שברחוב אחד העם (ברחובות, כן? לא יודעת אם לזו התכוונת, אני לא on first name basis עם הבעלים ;) ויש אותו בכמה וכמה צבעים (אני אישית קניתי שלושה, והיו עוד כמה על המדף).

    השבמחק
  6. איזה מתנה נהדרת! וכל כך משמח לשמוע שעזרתי לך למצוא רעיון לברכה. אני מוכרחה להודות שלקחת את זה הרבה יותר מצעד אחד קדימה - משחק המלים/אותיות כשפותחים את הכרטיס פשוט נהדר! וכמובן החותמת על הקופסה, שנותנת פיניש אחרון. ו... שיהיה לכם עד מאה ועשרים!

    השבמחק