5.5.10

יומולדת דו ספרתי

הלית חוגגת יומולדת, עם בלוג קנדי נחמד.
היא לא יודעת את זה, אבל אני רוחשת לה חיבה עוד מפורום חתולים, שם אני סמויה (רוב הזמן) כבר שנים, ואחר כך התראינו וירטואלית גם בקומונת עיצוב אלבומים דיגיטלי. אני בד"כ לא משתתפת בהגרלות כי אני וזכיות הם שני מושגים הופכיים זה לזה, אבל הצירוף של הזדמנות לשמח מישהי שעושה עבודה ברוכה למען חתולי הרחוב וההזדמנות לצאת קצת מהקופסה היו פיתוי גדול מדי :)

כיוון שתנאי הבלוג קנדי לא ציינו שהכרטיס צריך להגיע בדואר אל כלת השמחה, החלטתי להכין כרטיס דיגיטלי. סתם, בשביל שיהיה לי מעניין.
רציתי לשלב ציטוט כלשהו שיתאים למה שהלית כתבה ברשומה שלה, וכרגיל (תאומים, כן?) לא הצלחתי לבחור בין שני ציטוטים מתאימים, אז הכנתי סט - כרטיס אחד, ודף אחד.  טוב, אולי לקרוא להם סט זה קצת מוגזם, היות שיש להם מעט מאד מן המשותף. אבל שיהיה, סט :)
 הדף משתמש בעיקר בקיט שנקרא Bonnes resolutions של Akiloune, להוציא החתול, שלקחתי מהקיט NLDlovelovelove. הציטוט ממקור לא ידוע.
אחרי שהכנתי אותו ראיתי את רשומת ההעדפות של הלית ושמחתי לראות שבטעות לגמרי אני בכיוון הנכון :)



כשקראתי את הציטוט שבו החלטתי להשתמש בכרטיס, מיד עלה באפי ניחוח וינטג'י שזור פרפרים (שזה, כידוע, הדבר הכי רחוק מהסגנון שלי, אולי להוציא הפרפרים), אבל זה דיגיטלי, ובקיטים דיגיטליים יש לי כל מיני דברים שמאד רחוקים ממה שאני קונה בחנויות. הפשלתי שרוולים, פשפשתי בתיקיות, גזרתי, הכנתי אלמנט או שניים בעצמי, וזה מה שיצא -


בהכנת הכרטיס השתמשתי בקיטים eau naturelle, en ettandant l'ete, cherry moka, douceur hiver, pimpd june, ובמברשות של הגימפ.
אלה גירסות מוקטנות, כמובן. הגירסה הענקית המקורית שמורה אצלי, למקרה שכלת השמחה מעוניינת :)
יומולדת שמח!

4 תגובות:

  1. הכרטיסים מקסימים. מאיפה את לוקחת את הציטוטים?

    השבמחק
  2. מקסים! באמת מגוון ושונה מהעבודות שלך, אבל עדיין עם "חתימה": צבעוני, עדין ורגוע.
    נהניתי!

    השבמחק
  3. תודה לך על המילים היפות, לא ידעתי שאת מכירה אותי♥♥ אני מאוד אוהבת את הבלוג ואת הסגנון ושלך, ותודה על הברכות המקסימות שהכנת לי!

    ואם תקפצי אליי שוב לבלוג, תגלי ש... זכית בפרס!

    ושוב המון תודה מהלב!♥♥

    השבמחק
  4. ואשמח מאוד לקבל את הגרסה המקורית של הדף למייל - יחד עם הכתובת שלך♥♥
    tilah321@netvision.net.il

    השבמחק