2.11.08

אור וצל

היות שאתמול לא פרסמתי שום דבר, פוסט נוסף להיום -
פחם.
תקופת הפחם שלי היתה לפני חמש שנים בערך, והיא נקטעה לאחר כשנה בשל העובדה שהחתול החדש שלי, מיסט (שכונה בעיקר פיץ והטיות שונות ומשונות של אותו שם) מאד נהנה להתפלש באבק השחור שנשאר אחרי העבודה בפחם, וזה לא נראה לי מאד בריא בשבילו.
מדי פעם יופיעו כאן עבודות פחם. בפחם בעיקר עניינו אותי משחקי אור וצל שיוצרים את הפנים. אני לא מציירת פורטרט, אני מציירת צלליות, ובסוף מגיח מהן פרצוף. אני בדרך כלל מציירת אמנים שאני אוהבת (וזה כולל שחקנים, סופרים/מחזאים ומוזיקאים). היום נתחיל דווקא בעפרון, כיוון שזו היתה העבודה הראשונה שלי, וגם כי היה לה יומולדת בשבוע שעבר :) וינונה ריידר.
עפרון B2 רגיל, ונייר מדפסת לבן.



 

 

















בציור השני מופיע ג'ף באקלי. הוא ישוב לבקר ב- 17 לנובמבר, היומולדת שלו.
נעשה על פי תמונה של merri cyr.
למעלה - הציור בעפרון. למטה, בפחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה