6.11.08

דבר אל העצים

היום באו לבקר שרשרות הענפים שלי; כאן, כמו בכל מקום, הן נהנות לתבוע תשומת לב.
הן עשויות בטכניקה של ליפופים שפיתחתי לי (ידוע לי שיש אחת כזו בקרב תכשיטנים, אבל לא למדתי אותה בשום מקום ואין לי מושג אם יש דמיון), ומה שכיף בהן זה שאפשר לעשות שימוש בכל סוג של חרוזים שרוצים. יש כאן גם חרוזי ונציה בגדלים שונים מעט, גם "עלי" מתכת, גם שושני פימו, גם חרוזים עם ציפוי פנינתה שטוחים וא-סימטריים, ועוד כהנה וכהנה.
אני מעדיפה להקפיד על חרוזים בגודל קטן יחסית כדי לשמור על העדינות שלהן. הכי אהובים עיל הם העלים והחרוזים העגולים הקטנטנים שאיתם אני מדמה שלישייה של פירות :)
מתחת לשושנה המרכזית לפעמים אני תולה חרוז/תליון נוסף, כמו בתמונה, ולפעמים לא.


כבר עשיתי שתיים כאלה לשתי כלות שונות, ועוד אחת לאירוע בגוונים של שחור וכסף (לצערי לא צילמתי אותה), ותמיד אפשר למצוא אותן בשלל צבעי הקשת. אני אוהבת את החופש לאלתר ולנסות שהם מותירות, בעיקר עם צמיחת מגוון החרוזים בארץ, והייבוא של תיל בצבעים שונים.

תגובה 1: