13.11.08

אל תנסו את זה בבית

לשמאלכם ניתן דוגמה לצביעה גרועה בצבעי פינטורה:
הסיבה שהיא כאן היא שאת הדוגמה הטובה שהיתה לי לא הספקתי לצלם, והדוגמה הנוספת לא מאפשרת לראות את הצביעה מספיק מקרוב.
הכרטיס הזה אינו מהאהובים עלי, בלשון המעטה.
(בניגוד לדוגמה הטובה שהיתה לי, קבוצת פרחים שצבעתי בגוונים של צהוב וכתום, עם פרפרים קטנים שהבלטתי והדבקתי בחזרה מפרגמנט כתום... אני מתגעגעת לכרטיס הזה. איך לא צילמתי אותו?)

הצביעה בפינטורה היא האיטית ביותר מבין הצבעים השונים; הפינטורה מתייבשת מהר יחסית, ויש להוסיף לה מים בצורה מדויקת על מנת שתתאפשר צביעה אחידה. בנוסף, יש לעבור על אותו שטח פעמים רבות כדי "לבנות" את הצבע - אפקט ייחודי ומעניין במראה המוגמר. הצבע מתייבש מעט מבריק, כאשר לא משתמר האפקט השקוף-פרגמנטי באזורים הצבועים.
אני מבטיחה לשפר את הרושם שהכרטיס הזה משאיר בחדשי החופש שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה