21.11.08

להתחיל מבראשית

לכבוד הרשומה השלושים (כלומר, חודש לבלוג), התחלות חדשות:
1. הכרטיס הראשון שלי בפרגמנט; עבדתי עליו קשה מאד. בעיקר על ללחוץ בעצמה המתאימה על כלי הבלטה, מפחד שהנייר ייקרע. מקרוב אפשר גם לראות שהגזירה שלי היתה מזעזעת (אין מה לעשות, יש דברים שצריך להתאמן עליהם). אבל אני אוהבת את הצורה שלו, שמזכירה לי מפיות מבית סבתא.

2. הכרטיס הראשון שלי לא מפרגמנט, לכבוד יומולדת של החבר. האותיות הן rub on, והפרפרים נוצרו באמצעות פאנצ' הפרפרים החביב עלי, ואלה החומרים היחידים שהיו לי באותו זמן (היסטוריה לא כל כך עתיקה). אפשר לראות כאן את חיבתי לפסים, פרפרים, וסגול. הכיתוב הודפס על נייר פרגמנט והוצמד לכרטיס באמצעות סרט אורגנזה סגול שלא רואים מספיק טוב בתמונה.

3. אין לי תמונה של התכשיט הראשון שהכנתי, אבל הוא היה בדוגמה הזו, מתאים ליד של ענקים, ואמא שלי מאד התלהבה ממנו. הצמידים האלה נראים לי היום גסים ולא יפים, אבל כולם צריכים להתחיל איפשהו...

4. ציור הפחם הראשון שלי, והדמות שציירתי יותר מכל - daniel johns, הסולן של silverchair. בנקודה הזו טרם גיליתי את נפלאות המפזר ולכן הצבע לא אחיד ויפה, וגם לפיקסטיב לקח כמה ימים למצוא את דרכו לתמונה, אבל זה עבר יחסית בשלום.

וזהו בינתיים. עכשיו יש התחלה של אלבום דיגיטלי, מי יודע, אולי היא תופיע כאן מחר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה