18.12.08

לא בא לי לצבוע 5

והשלב הגבוה ביותר בסדרת לא בא לי לצבוע - שימוש במוטיבים מתוך דף עם דוגמה, עם הרבה עבודה מסביב.

שני הכרטיסים האלה מופיעים יחד כי הם עושים שימוש בדף הפרפרים המופלא של פרגמנו, וכי סכום שעות העבודה שהשקעתי בשניהם עובר את היממה.

בכרטיס הראשון מופיע אותו פרפר שלוש פעמים בכיס שיוצרים במרכז. על בריסטול הבסיס הכתום הדבקתי בריסטול צהוב, ועליו הודבקו הפרפרים במעט סיליקון. הפרגמנט ממסגר את הפרפרים בעצם, ועיקר העבודה עליו, כמו שמאד קל לראות, היא חירור וגזירה של מרבית הנייר. שימו לב שזה מקרה נדיר שבו אין לכרטיס שוליים חיצוניים.


הכרטיס השני עושה שימוש בארבעה פרפרים שונים. למעשה יש כאן חתיכה שלמה מנייר הפרפרים (שכולל גם את הפרחים הקטנים הללו), ובנוסף גזירה של ארבעה פרפרים זהים שמודבקים על גבי התאומים שלהם לקבלת נפח, שוב באמצעות סיליקון. החתיכה עם הדוגמה מקבלת שוליים פשוטים יחסית, ומודבקת על גבי נייר פרגמנט בסיסי, שמעוטר בדוגמה סבוכה של חירורים והבלטות, מסביבו מסגרת נוספת של stippling, ואז עוד שוליים. בדוגמה המקורית היתה גם תפירה, אבל היות שהכרטיס הזה עבר את ה- 12 שעות עבודה החלטתי שאולי נוותר, ובמקום זה ציירתי דוגמה של כוכביות תפרים באמצעות טינטה בגוון נחושת. קצת קשה לראות אותן בתמונה, אז תאמינו לי. כל זה הוצמד לבריסטול כתום באמצעות חוט צמר משנה גוון.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה