6.12.08

בכיכובה של: טילדה

השבוע מתעקש להמשיך ולהיות מעצבן, וממחר אני בכנס לשלושה ימים, אז היום יופיעו שלושה כרטיסים חדשים, על החשבון, ואני אחזור בכוחות מחודשים (יש לקוות) ביום רביעי.
בשני הכרטיסים הראשונים ניסיתי לא לצבוע בצבעים שהולכים לי טוב ביחד, ולנסות שילובים חדשים.
בהשראת פוסט עתידי בנושא השראה (בקרוב על המסכים שלכם), שוטטתי בבית וחפשתי שילובי צבעים מעניינים. בשירותים, למשל, מצאתי כתום ואפור. והנה הטילדה שיצאה:

הדף עם הדוגמה מאחוריה הוא של sassafras las (כרגע, היחיד שהייתי מוכנה לוותר עליו, כי הינשופים פשוט מגניבים מדי לשימוש ;) וכל השאר הם בריסטולים רגילים.

הכרטיס השני שאב את שילוב הצבעים משתי שקיות חרוזים שקניתי מזמן, בגוונים של ירוק (אני קוראת לו ירוק רעל) ומין ורוד כהה מאד, שקול קטן אחד אמר "איזה שילוב מזעזע!" אבל הקול השני הופנט לגמרי משניהם אחד ליד השני. עדיין לא מצאתי במה לשלב את שני החרוזים האלה יחד, אבל כרטיס כבר יצא מזה:

את העיגולים גזרתי לבד בעזרת כלמיני כוסות וכוסיות שיש בבית. הדף עם הדוגמה הוא של Basic Grey מסדרת eva המהממת, וכל השאר כרגיל בריסטולים. מה שלא רואים בתמונה הוא שעל הסרט ועל הפס העליון של החולצה יש נצנצים עדינים מאד שעשיתי באמצעות יקירי החדש - טוש נצנצים של copic. כרגע יש לי רק את נטול הצבע, לנסיון.

הכרטיס השלישי לא שייך לסדרה. הוא ורוד ברובו כי זה הצבע שאחותי אוהבת :) והוכן לכבוד היומולדת שלה (שחל בינואר, אני אוהבת להיות מוכנה מראש). אז טילדה צבועה בוורוד, וגם הרקע ורוד, וגם הטקסט בוורוד. הכיתוב למטה אומר live the life you have imaginaed.
(אני יודעת שזו תמונה מזעזעת, כשאחזור אנסה לשים כאן תמונה טובה יותר)

במקור טילדה מפריחה לבבות ומחזיקה סל, אבל במקרה הזה גזרתי אותם החוצה כי רציתי שהיא תפריח פרפרים - חותמת של Inkadinkado, שקניתי בשביל פרויקט שאמא ביקשה וסופסוף מצאתי איך לשלב אותה גם בכרטיס. הכרטיס גזור מנייר שחור בגודל של כל הכרטיסים שלי, רק מקופל לאורך במקום לרוחב.
הסקיצות של tite envie de scrap גם סיפקו השראה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה