31.12.08

לכובע שלי המון נקודות

יום קצת עמוס, ובטח לא מעט אנשים מתכוננים לחגיגות.
אני נתבקשתי להכין כרטיס להולדת תינוקת, אבל אני אוהבת אופציות אז כנראה אכין לפחות שלושה, and may the best card win. יש לי כבר רעיונות, אבל חשוך מדי וזה עתה גיליתי שאין לי קנסון לבן אז לא לפני מחר.
בינתיים, כרטיס פרגמנט שהכנתי בשנה שעברה להולדת תינוק. את הציור לקחתי מחוברת מכתביות שהיתה חלק מהאוסף הנכבד שלי בבי"ס. יש לי שתי מזוודות ריחניות (מכתביות עם ריח היו השוס בילדותי) עמוסות בניירות, אבל הבלוק הזה שקיבלתי מסבא, כמדומני, תמיד היה אחד האהובים עלי מביניהם.
היא מאד משעשעת אותי, הילדה הזו; הוספתי לה נקודות על הכובע, ושיחקתי קצת עם מידת ההבלטה של הפריטים השונים, ועשיתי לה שוליים פרחוניים וילדותיים. בעיקר אני אוהבת את הפרצוף שלה, שמציץ מתחת לשולי הכובע הרחבים.
שנה אזרחית טובה לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה