13.1.09

ילדים זה ברכה

כזכור, חברתי הטובה א' ביקשה ממני להכין כרטיס לכבוד תינוקת חדשה. הכנתי לה שלוש אופציות.
הראשונה, עם טילדה, שהוחתמה על קנסון לבן ונצבעה בטושים. את הסינר שלה החתמתי על דף מסדרת Eva של basic grey, גזרתי, והדבקתי במקום. במקור היא מחזיקה סל ומפזרת לבבות, אבל גזמתי את החלקים האלה בחותמת כדי לעשות בה שימוש נוסף (השיטה הזו הולכת ומתחבבת עלי בכל הנוגע לחותמת הזו). עשיתי שימוש בדף מסדרת a touch of pink ובדף של basic grey שהודבקו על גבי קנסון סגול בהיר, ליצירת הבסיס. בסוף הוספתי סרט דביק של dovecraft, כיתוב, וזהו.

הכרטיס השני נעשה על פי סקיצה של tite envie de scrap; על בסיס של קנסון ורוד בהיר הדבקתי דף עם דוגמה עדינה (לא זוכרת של מי), ועליו ריבועים קטנים של דפי רקע בוורוד בהיר ומשהו בין ורוד כהה לבורדו (דומני שהם של basic grey). על הריבועונים הדבקתי קנסון לבן שהוחתם בחותמות מסט התינוק שלי, ונצבע בצבעי עפרון. הכנתי mat מאותם שני גוונים והדבקתי על הבסיס, לא לפני שקשרתי סביבו סרט מפוספס שנשאר לי מחגיגות יום ההולדת שלי בקיץ :)

הכרטיס השלישי נעשה בהשראת סקיצה של page maps; הבסיס הוא קנסון בגוון אפרסקי, עליו הדבקתי נייר מסדרת eastern blooms, ונייר ורוד שחוררתי עם פאנץ' התחרה שלי, שבהחלט מצדיק את קנייתו מאז הגיע. בנוסף, גזרתי לי פרפר והחתמתי את כנפיו בחום וורוד, ובאמצעות חותמת מקווקוות התוויתי לו מסלול על הכרטיס. הפעם החלטתי לא להרים לו את הכנפיים, כי הוא אמור לטוס לחו"ל, ולכן הדבקתי אותו עם דבק דו"צ בעל נפח. בתחתית הוספתי כיתוב על גבי בריסטול בגוון סגול בהיר/ורוד עתיק שהתאים לי כאן, וזהו.


(למי שתהתה, הכרטיס שנבחר הוא השני)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה