19.1.09

באהבה נפתח

עלה לי רעיון חדש שמאד משמח אותי.
כאמור, אני מאד אוהבת מוזיקה. ובעודי מאזינה לאחד מהשירים החביבים עלי ומהגגת על אחת השורות האהובות עלי משם, עלה לי רעיון לכבוד ולנטיינ'ס/ט"ו באב (כן, אני יודעת שאחד מהם יותר קרוב מהאחר, אבל על כרטיסים לא חל חוק התיישנות) - אני אכין סדרה של כרטיסים לחגים הנ"ל, עם שורות משירים!
היות שהכרטיסים האלה יהיו חייבים להמסר בלבד, כדי שחלילה לא יתקבל הרושם שאני מנסה לעשות רווח על חשבון זכויות היוצרים של אחרים, וכיוון שמהות החג היא לעשות טוב על הלב למישהו שאוהבים (ונתעלם לרגע מהניצול הציני שלו על ידי גופים מסחריים כאלה ואחרים), החלטתי לשלב אותם בבלוגולדה.
איך זה יעבוד?
אני אפרסם כאן את הכרטיסים לאט לאט (או מהר מהר, תלוי בקצב שבו תנחת עלי המוזה).
בסוף, אפרסם את כולם ברשומה אחת לתזכורת, ואסביר מהם הקריטריונים להשתתפות. לאחר מכן אבחר (אקראית?) שתיים מבין התגובות לרשומה האחרונה הזו והתגובות הנבחרות יזכו את הכותב בכרטיס. כרטיס נוסף יוגרל בין מנויי הבלוג :)


הנה הכרטיס הראשון. הוא לא יישלח לזוכה, כי הוא של אחותי :) עשיתי אותו לפי הדרכה של pretty pressings, אלא שאצלה הכל חותמות ואני החלטתי להשתמש בתמונה כי זה יותר מתאים לאחותי. ביקשתי ממנה לבחור תמונה שהיא אוהבת במיוחד, הדפסתי אותה, וגזמתי את השוליים כדי לקבל צורה ריבועית.


הבסיס הוא קארדסטוק מסדרת Sultry של basic grey (יאם!), שחרצתי וחתכתי ליצירת מסגרת. את התמונה הדבקתי על קארדסטוק בגוון ורוד מלוכלך מאותה סדרה , ואת שתיהן הרכבתי בתוך המסגרת. בצד יושבת טילדה, שאחותי מאד נקשרה אליה, ושנצבעה כאן בגוונים של אפור וורוד, עם נגיעות קלות של ירוק בסרט שעל הכובע (וגם בנייר שעליו החתמתי את החולצה שלה). והיא ברונטית הפעם!



בצד השני הוספתי כיתוב וכמה אבנים מנצנצות, וסרט בגוון תואם מלמעלה. כך זה נראה מבחוץ -



ובצד הפנימי יש מקום לכתוב, עם קישוט לבבות קטן שנגזר ביד חפשית, ומסגרת עדינה שמישהי העלתה פעם לפורום, הלוואי והייתי זוכרת מי כדי לתת לה קרדיט :/



עוד בצד הפנימי יש את הציטוט המובטח, הפעם של הביטלס מאחד השירים האהובים עלי, and i love her. הוא גם יפה, וגם מסתיר את הצד האחורי של המסגרת. הוחתם אות אחר אות באלף בית של my sentiments exactly.

3 תגובות:

  1. שלום שלום :]
    נכנסתי כדי לראות מה אחותי המוכשרת הכינה לי הפעם .
    ולהפתעתי [ הלא באמת רבה ] גיליתי את הכרטיס הכי יפה שיכולתי לבקש (:
    אני אדבר איתך כבר בטלפון או בבית אבל רציתי להגיד פה בפומבי תודה ענקית לך ובאותה הזדמנות להוא שיושב שם למעלה שנתן לי אותך כאחות .
    אני אוהבת אותך !

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. מקסים אהבתי

    השבמחק