16.2.09

kiss from a tilda

היום עוד זוג שהגיע בחבילת הטילדות הקטנה, אבל כרטיס אחד.
אלה הם טילדה ואדווין בפוזה מתוקה להחריד.

החלטתי לנסות ולהכין כרטיס מתקפל, כי הם נראו לי מתאימים לעומק כזה.

טילדה ואדווין הוחתמו, כרגיל, על קנסון לבן, ונצבעו בעפרונות מים. אני מכריזה על השיער של טילדה בחותמת הזו כ"שיער הכי כיפי לצביעה" - ממש ממש נהניתי להשתמש בפסים הטבעיים שיוצרת הקליעה על הראש שלה למשחק גוונים באמצעות עפרון יחיד. וגם הגרביים שלה אהובות עלי במיוחד, אלפיות משהו.


הבסיס הוא קנסון שחור, ועליו יש (מקדימה לאחור) קנסון בגוון אדום-ורוד, קנסון תכלת, ונייר מסדרת eastern blooms של dovecraft. טילדה ואדווין יושבים על המדרגה השניה, לפניהם כיתוב ומאחוריהם לב, שניהם מסט הלבבות שלי, שהולך ומסתמן כחביב עלי ביותר.

והנה מבט מקרוב של טילדה ואדווין, כדי שאפשר יהיה לראות את השיער שלה

2 תגובות:

  1. מקסים. מאיפה הזמנת. יש להם שני אתרים עכשיו מאוד לא נוחים. את מזמינה כל פעם קצת ?

    השבמחק
  2. אני מזמינה ישירות מהם, כל פעם שמצטברות אצלי 5-7 חותמות שאני רוצה :)

    השבמחק