18.3.09

mi casa es su casa

היום אנחנו מברכים את סט החותמות של stampin' up שרכשתי באיביי לאחר שבועות של מארבים והמתנה מורטת עצבים למכירה שלא תסתיים במעל 70 דולר. הסט הזה הוצא לפנסיה בתחילת השנה, ומאז מחיריו מאמירים בצורה מגוחכת לגמרי, אבל זו כבר לא הבעיה שלי :) (אני דווקא שילמתי עליו בדיוק את המחיר המקורי שלו. הא!)

הוא מאד לא אפייני לחברה הזו בעיני, והתאהבתי בו ממבט ראשון כי יש בו משהו מאד טים ברטון-י, ואני, כידוע(?) מאד אוהבת את טים ברטון. מאד. וחוץ מזה - צלליות זה מגניב, והסט הזה כולל חותמת לכל אירוע מכונן שחייבים להביא בו כרטיס - יומולדת, חתונה (corpse bride, anyone?), לידה ו... טיול עם הכלב בבוקר? לא ברור איך זה התפלק לשם... אבל, יש לי לא מעט חברות שמאד אוהבות קפה, ואלה שלא, אוהבות שוקו, כך שיהיה בסדר ;)
החתמתי את כל הרביעיה על קנסון לבן עם סטאזון שחור כי הורסה קראפט שלי לא תפס כל כך טוב... ובכל זאת ההחתמה לא יצאה סופר נקיה כי לקנסון יש קצת מרקם. מעצבן, אבל בסוף יצליח לי. (כן, ניסיתי להחתים על משטח רך, לא עזר)
הכרטיס הראשון הוא כרטיס ההריון, עם סקיצה של mojo monday. מכל הארבעה, הוא הכי פחות מוצא חן בעיני, חסר משהו שלא הצלחתי לשים עליו את האצבע. הבסיס הוא קנסון צהוב-כתמתם, ומעליו חתיכות משלושה ניירות שונים עם דוגמה מהחבילה הפסטלית החדשה שלי. את הצללית החתמתי על קנסון לבן שעיגלתי לו פינות עם המספריים החדשים, וגם למט שתחת ההחתמה, שעשוי מקנסון הבסיס. הוספתי סרט מצחיק עם דבורים שמצאתי בחנות הסדקית המקומית, וזהו. החלטתי שבלי טקסט הפעם.


הכרטיס השני הוא כרטיס היומולדת, בלי סקיצה (אני לבד!). הבסיס הוא קנסון ורוד בהיר, ומעליו יש מט בהיר מהחבילה הפסטלית, ריבוע נייר מ- hint of pink של dovecraft, חצי עיגול שגזרתי עם המספריים החדשים שלי (מגניבים, לא?) ומט מהחבילה הפסטלית שנגזר כנ"ל. מעל זה יש מט נוסף והחותמת על קנסון לבן. הוספתי כיתוב ושלוש אבנים מנצנצות בוורוד. וגם סרט דביק של dovecraft שמנצנץ מעדנות :)

הכרטיס השלישי הוא כרטיס לסתם יום, עם סקיצה של mojo monday. במקור, כאמור, יש בחותמת גם פודל קטן, אבל לא בא לי עליו היום, אז גזרתי עיגול עם החצי העליון של החותמת, והמשכתי משם. הבסיס הוא קנסון תכלת בהיר, ומעליו מטים מהחבילה הפסטלית ושני ניירות עם דוגמה מאותה חבילה. על הריבוע העליון החתמתי כיתוב. את העיגול עם החותמת הדבקתי על נייר מהחבילה הטווסית משבוע שעבר, וסלסלתי עם המספריים. בצד הוספתי שלוש אבנים מנצנצות שקופות, וחסל. מאד מרוצה מהתוצאה.

הכרטיס האחרון הוא כרטיס החתונה, גם ללא סקיצה. הבסיס הוא קנסון שחור, ומעליו קנסון קרם, שחוזרים גם כמטים. בנוסף, יש רצועה של נייר עם דוגמה מהחבילה הפסטלית, וסרט בצבע יין. למעלה הוספתי שלושה עיגולים קטנים (שנעשו בעזר מחורר רגיל) שעליהם הודבקו פרחים פיציים בגוון פנינה (במקור נועדו לקישוטי ציפורניים, אני חושבת...). מהכרטיס הזה אני הכי מרוצה :)


לסיום, אני כנראה לא אפציע כאן יותר מדי בימים הבאים; ביום שבת מתקיים, זו השנה החמישית, אירוע "אמני רחובות פותחים את בתיהם", ואני משתתפת, זו השנה החמישית :)
שאר השבוע יוקדש לעבודות של הרגע האחרון, שזה תמיד לא מעט, ואני בטוח אשוב ביום ראשון הבא עם רשמים ותמונות. אבל אל דאגה, השארתי לכם כרטיס פרגמנט אחד לניחומים, שיופיע מאוחר יותר.

אם אתם באזור בשבת, אתם מוזמנים :) יש משתתפים רבים מתחומים שונים באמנות, ואפשר לפנות אלי (arapax בג'ימייל נקודה קום) כדי לקבל עלון עם פירוט המששתפים והסברי הגעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה