5.4.09

שלום, אני נוסעת

ובכן, ביום שני אני נעלמת מפה לכמעט שבוע וחצי (פריז וברצלונה, תודה ששאלתם) וארבעה ימים אחר כך אני מגנה על התזה שלי, אז כפוסט-לפני-פרידה-זמנית הבאתי את אניה. שוב. תודו שהתגעגעתם :)
(לא לדאוג, השארתי לכם הפתעה קטנה שתופיע כאן במהלך שהותי בניכר).
נתחיל מהפשוט למורכב.

אניה הראשונה היא בד"כ האחרונה. נצבעה בצבעי עפרון + מכחול + מים, ומעט נצנצים וצללית בעיניים כי איך אפשר בלי. הבסיס הוא קנסון ירוק בהיר, ומעליו נייר מסדרת Sultry האהובה עלי במיוחד. עליו הודבקה אניה, החתמתי כיתוב, והוספתי עוד שלוש אבנים מנצנצות ושני פינצ'וצ'י פרפרים קטנים בוורוד בהיר.



ומבט מקרוב על אניה


אניה השניה מבוססת על סקיצה של mojo monday; נצבעה גם היא בצבעי עפרון בירוק וקרם, עם מעט נצנצים בלי צללית בעיניים וגם בחולצה. את השקיות שהיא אוחזת החתמתי על נייר עם דוגמה, גזרתי, והדבקתי במקום. הבסיס הוא קנסון ירוק, ועליו יש מט בירוק בהיר יותר, ומעליו נייר מסדרת porcelain החדשה של basic grey. הריבוע האמצעי הוא מנייר אחר מאותה סדרה, ומט ירוק כהה עם הנגטיב של המספריים שלי בתחתית. הוספתי כיתוב וסרט בגוון קרם וזהו.

מבט מקרוב על אניה


אניה השלישית היא המורכבת והמגניבה מכולן - היא נצבעה בגווני ירוק ובורדו/סגול, ויש לה צללית סגלגלה ונצנצים בעיניים. הבסיס הוא קנסון ירוק, ומעליו מט בחום מסדרת porcelain, מט מקנסון חום, פס מנייר מנוקד מסדרת porcelain וריבוע מנייר מסדרת sugared, הכל של basic grey. אניה הודבקה מעל, ובפינה של הריבוע הוספתי 5 בראדים של basic grey מסדרת Eva. על רצועת הנייר קשרתי שני סרטי סאטן, בירוק ובחום, והוספתי כיתוב סגלגל להשלמת המראה. joy indeed :)

מבט מקרוב על אניה -

חג שמח לכולם!

3 תגובות:

  1. נסיעה טובה ומהנה חבובול (:
    הכי אהבתי את אניה השניה (=אני!) אבל הנייר רקע על גבי הקנסון הירוק של הראשונה הוא פשוט שונה מהכל ומהמם (:
    *חיבוקים*
    אני.

    השבמחק
  2. אין מילים לתאר כמה זה יפה!
    בחירת הצבעים, הצביעה ורמת הגימור.
    מאוהבת!
    תהני בחופשה , דש לפריז אהובתי!
    אלונה114

    השבמחק
  3. כרטיסים מדהימים!
    שתהיה לך חופשה מדהימה
    ובהצלחה בהגנה על התזה
    והמון המון חג שמח...

    השבמחק