17.10.09

new arrival

חברתי הטובה מאד (מאד!) א' שינתה השבוע סטטוס לנשואה+1 (בן, כמובן), ואני סופסוף שלחתי לה עוגת טיטולים ראשונה.
תמונה קבוצתית של המתנות שהחבאתי בה


(חלוק ונעלי מגבת, שמיכת פליס, מדבקות קיר לחדר של הקטן, ובובת עכבר מה- Imaginarium בדיזנגוף סנטר).

עוד צירפתי מיני אלבום ריק בשבילה, מיני אלבום ריק בשביל הבעל; כיוון שאני אני, נשלחו עם העוגה גם שתי קופסות של עוגיות שיצאו מהתנור הפרטי, אחת שקדים לימון והשניה פקאן-קרמל, כי אומרים שאגוזים חשובים לנשים מיניקות. וגם אם לא, א' מאד אוהבת לימונים ופקאנים ;). על התוויות שני מגנטים חמודים שצורפו פעם למשהו שרכשתי ונשמרו להזדמנות מתאימה, והכתב היפה הזה של בועז, כמובן.


את המיני אלבום שקיבלה הגברת החלטתי לעשות אותו בצורת תיק יד, שמבוסס על המבנה של מארזי הדיסקים שלי. ככה במקום שהאם הגאה תסתובב עם אלבום תמונות בתיק, יש לה תיק שהוא אלבום! הדרכה מצולמת של האלבום תופיע בקרוב.

וזה המיני אלבום לבעלה, בצורת ארנק (לפי הדרכה של nichole heady). נבנה מקארדסטוק חום פשוט, שתפרתי סביבו (חירור באמצעות סרגל ומחורר של פרגמנט ותפירה עם מחט דרך החורים). מבפנים הוא מרופד בנייר עם דוגמה שמצאתי במאי ארט.


בכיס של הארנק יש כרטיסון עם ציטוט, הכרטיס נגזר על פי מידותיו של כרטיס אשראי מצוי :)

ובמקום בו בד"כ שמים שטרות יש אלבומון מעוצב קטן לתמונות קטנות, על פי ההדרכה המצוינת של פרפרים. אני החלפתי את הסרט הסוגר, שנראה לי קצת נשי מדי, בסוגר מגנטי שחבוי בתוך הכריכה הכפולה, וכל הכיתובים בפנים (כולל על הכרטיסון) נעשו בעזרת rub onz.

כמה תקריבים של האלבומון







וזו העוגה המוגמרת





ואחרון חביב, הכרטיס שנשלח עם המתנה, על פי רעיון של sugar buffet.

בתוך הכרטיס יש כמה מילים אישיות, ושובר מתנה לרכישת מיקס גרנולה בערבוב עצמי, כפיצוי על חדשים של המנעות. ושוב תודה לפרפרים על ההפניה לרעיון הגאוני הזה :)

מזל טוב בובה :-*

4 תגובות:

  1. הכל מקסים! הארנק לאבא פשוט מעלף! גם הרעיון מגניב וגם העיצוב הפנימי של האלבומון פשוט יפה!

    השבמחק
  2. מיכל כמו תמיד הכל בטוב טעם ומוקפד מאד.שיהיה במזלטוב.

    השבמחק
  3. אני מנסה לעשות את המיני אלבום - תיק.
    כאשר אסיים אשלח תמונה...
    איילת

    השבמחק