13.9.09

לבד

כרטיסים שונים היום.

הרעיון לכרטיס הראשון עלה במוחי שעה שניסיתי להירדם בלילה; אני מאד אוהבת סביונים (השד יודע למה, הם ממש מקסימים בעיני, אבל רק בשלב ה"סבא". לא אוהבת אותם צהובים).
החלטתי לנסות לצייר אחד. ואז החלטתי גם להוסיף לו פרפרים, עוד אחד מהאלמנטים האהובים עלי.


הבסיס הוא קנסון שחור. את הסביון ציירתי ביד חפשית (כשאני אומרת יד חפשית, זה אומר שקודם שרטטתי בעפרון חלש, וכשהייתי מרוצה מהרישום עברתי בעט) על קנסון סגול בהיר מאד. את הפרפרים פנצ'צ'תי פעם מקנסון בורדו ופעם מבריסטול שחור, והדבקתי את הראשונים על האחרונים (+חריצה והרמת כנפיים לבורדואים). בסוף, הוספתי מסגרת ביד חפשית (ועקומה בכוונה, סוג של) מסביב.

אם הייתי עושה אותו מחדש, הייתי מציירת את הסביון קטן יותר, אני חושבת.

הכרטיס השני נעשה בהזמנה, לכבוד ראש השנה. לא קיבלתי הנחיות מיוחדות, מעבר לעובדה שהכרטיס מיועד לגבר. אתמול בלילה החלטתי איך הכרטיס ייראה, ורציתי דבורה וצנצנת דבש, אבל אין לי חותמת של דבורה (טוב נו, אי אפשר שתהיה חותמת של הכל) או צנצנת דבש. אז ציירתי לבד. וגם אין לי חותמות בעברית, ולכן גם את הכיתוב עשיתי לבד.


הבסיס הוא בריסטול פשוט בגוון בז'-חום, שחוררתי בו ריבוע, ואז חוררתי לו מסגרת מבריסטול חום כהה, כך שהדבורה מציצה מבפנים, שם היא הודבקה יחד עם הצנצנת. הוספתי לחרק הקטן גם מסלול טיסה באמצעות אחד מכלי החירור של הפרגמנט.

תגובה 1: