3.4.10

בדרך לסופר

שלומות וברכות.
רגע לפני שהחופשה מסתיימת, וקצת לפני טקס הפלאפל השנתי של המשפחה שלי, התפניתי למספר דברים שממתינים על שולחני, כמו שאומרים.
קצת פרחי פימו בשביל שרשרות שיופיעו כאן בקרוב, שרשרת אחת שהושלמה ותופיע בשבוע הקרוב, וגם קצת נייר.
בראש ובראשונה - פנקס מגנטי למקרר, שמטרתו לשמש כרשימת קניות, עבור חברתי הטובה א'. היה ברור שהפנקס הזה יצטרך להיות תליש, ולכן קניתי שלושה פנקסים תלישים. לצערי לא מצאתי פנקס שורות בלי תוספות שהוא גם תליש, אז נאלצתי לעבוד עם מה שיש.

התדריך שקיבלתי היה לעבוד עם בסיס אדום, וזהו. היות שלא הצלחתי להחליט בין הפנקסים בחנות, רכשתי את שלושתם והכנתי שלושה פנקסים :)
הראשון על בסיס אדום, כמבוקש, ויש גם שאריות של נייר מנוקד שחור, נייר עם דוגמה של בייסיק גריי, כיתוב מתאים מסט הפנקסים ושימוש בחותמת מסט הכפתורים שלי (+כפתורים). הנה הפנקס (במקור של נעמה בצלאל, וכן, הוא אמור להיות הפוך ככה) נח על חתול מאד שימושי


הפנקס השני קטן יותר, וגם הוא על בסיס אדום. כאן הוספתי חתיכה מסרט שעטף את המתנה של אמא לפסח, פיסה מנייר מסדרת fashion district שמזכירה את התחתית המפוספסת של הפנקס, ואת הכיתוב המתבקש. הנה הפנקס מדגמן את ייעודו על המקרר שלנו


בפנקס השלישי לא הקשבתי לתדריך! גם קצת נמאס לי מהאדום בעיניים וגם הפנקסון עצמו בצבע לבן מלוכלך כזה (ויש עליו ציורים קטנים ומצחיקים בחום, מתוצרת קום איל פו), ולא נראה לי שהוא רצה להתחבר עם האדום. אז הבסיס כאן הוא קראפט, והוספתי לו נייר של SEI בצבע טורקיזי. עוד יש כאן חתיכה מהסרט שאני הכי אוהבת לעטוף איתו מתנות ותמיד מרוקנת את המלאי בחנות הסדקית החביבה עלי; הוא עשוי מין טול בלבן מלוכלך ועליו נקודות קטיפתיות קטנטנות. אני ממש אוהבת את התוצאה.


גיברת, נא מיילי העדפתך כדי שאדע את מי מהם להביא איתי לביקור :)

7 תגובות:

  1. גוועלד!
    שוב עשית לי את זה... איך אני אמורה להחליט??? אולי תביאי את שלושתם ואז אני אקבל החלטה על המקום (או שאני פשוט אחמוס את שלושתם, יתר בטחון... שיהיה...)

    השבמחק
  2. לוחות הממו מקסימים. זקוקה לאחד כזה.
    מה הרעיון של הפנקס ההפוך?

    השבמחק
  3. נהדרים! איכשהו האחרון קנה אותי (הסרט הזה באמת מגניב!), אבל גם השניים האחרים מדהימים. באמת בחירה קשה. לא יפה מצידך!
    ושלי עדיין יותר יפה :) אני מתה עליו!

    השבמחק
  4. גיברת - בסדר, כל עוד את מבטיחה לצעוק גוועלד כשאני שם, זה תמיד מצחיק אותי.


    סמיילי - אין כל כך רעיון, הפנקס המקורי היה במין בית כזה שתפס אותו מלמטה, והיות שבראש כל דף יש כיתוב, נאלצתי להדביק אותו כשראשו למטה כי אחרת הכיתוב/ציורים היו הפוכים וזה היה מעצבן לי את העין.

    וקרין - ברור :)

    השבמחק
  5. באמת צריכה לצעוק "גוועלד" המסכנה, שלושתם כל כך יפים.

    השבמחק
  6. נראה לי, שמישהו יילך אחרי החברה שלך בסופר ויאסוף את הדפים שהיא זורקת כשהיא מסיימת את הקניות... וירכיב את הפנקס מחדש... אה, ואל תבנו על הפנקס השני - אני מכריזה בעלות על השאריות שלו... למרות שהשניים האחרים הם מתחרים לא רעים בכלל... בקיצור, הדרך לסופר מעולם לא הייתה מעוצבת יותר. מקסים!

    השבמחק
  7. יפים מאוד!!!!!
    אהבתי :):):)

    השבמחק