31.7.10

שוקולד תמורת מחשב

כמו שרובכן לא יודעות, הלפטופ שלי החליט שלא בא לו על הדסקטופ שלי לפני שבוע וקצת. לא אלאה אתכן בפרטים הטכניים, אבל מערכת ההפעלה שלי לא עלתה כמו שצריך ויש לי חשד עמוק שהמקור לבעיה היה עדכון שמיקרוסופט החליטה על דעת עצמה להוריד ולהתקין.
אני יודעת מה אני עושה ליד מחשבים (ובכל זאת משאירה לבועז את השיחות עם מוקדי התמיכה למיניהם, שמסרבים להכיר בעובדה שכן, יש בנמצא בנות שיודעות לעשות יותר מרק ללחוץ על כפתור ההפעלה) ועדיין, הבעיה המוזרה שפקדה את המחשב שלי על תסמיניה המרובים והמשתנים, השאירה אותי די אובדת עצות אחרי שניסיתי את ארסנל הבדיקות והתיקונים שעמד לרשותי. 

לאחר שהגעתי למסקנה העגומה שאין לי אלא לנסות לתקן/להתקין מחדש את ווינדוס, ביקשתי עצה ממפעילת המחשב אצלי בעבודה (פעם ראשונה בחמש ושנים וחצי!) כיוון שהיא בחורה ממש חמודה, היא חיפשה בשבילי ברשת פתרונים, וגם מצאה. ובזכותה ניצלו בערך 50 ג'יגה של נתונים שחלקם היו מגובים, אבל חלקם לא.

ואחרי כל ההקדמה [הלא מעניינת] הזו, הנה מה שהכנתי לה, כתודה מאד קטנה (שגם את זה הייתי בספק אם היא תסכים לקבל, ולכן השארתי לה את זה על השולחן וברחתי).


אריזה עשויה קארדסטוק סגול, ועליה נייר עם דוגמה של בייסיק גריי. הפינות הקטנות מתוך חבילת קישוטים של K&C והיצורון של DCWV. האותיות הן מדבקות של webster's pages. ובפנים יש שוקולד טעים :)

9 תגובות:

  1. מתנה מקסימה ומתחשבת!

    השבמחק
  2. אני חושבת, שאם כולם היו עושים מחוות קטנות כאלה - כולנו היינו נהנים יותר. מקסים!

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסיםםםםם

    queenbee1

    השבמחק
  4. אהבתי שלא השתמשת במילה "תודה" השבלונית ומצאת מילות הערכה מדליקות יותר.
    רחלי גזית

    השבמחק
  5. איזה כיף שהוא ניצל!
    אין ספק ששווה לעזור לך בעת צרה...

    השבמחק
  6. אני מבינה את הרגשתך, זה נורא לדעת שאולי פתאום הכל יכול להמחק ולהעלם.
    הכנת לה מתנת תודה מקסימה ומתוקה :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  7. אפשר גם לעזור לך במשהו?
    שמחה שהמחשב ניצל.

    השבמחק
  8. תודה :)

    פיצ'ולה - את תמיד מוזמנת לעזור, יש לי שוקולד ממש טעים ;)

    השבמחק