24.9.10

ספרות

ראש השנה תשע"א תפס אותי במצב רוח מהורהר. בין אפיית חלה להכנת פאי דבש ותפוחים, קלטתי שאני עובדת באותו מקום כבר שש שנים, שעוד מעט אגיע כאן ל- 200 רשומות, שדבק מחכה אצלנו לבית כבר 13 חדשים, ושלרוני חברתי מלאו 26 שנים. אמנם זה היה כבר באוגוסט, אבל מאז לא הצלחנו להפגש, לכן גם הסוגיה הזו נכנסה תחת הרהורי ראש השנה.

בערב ראש השנה נזכרתי שאני צריכה קופסה שתכיל את המתנות שלה (אני אוהבת לקנות מתנות בחלקים, או יותר נכון - כמה וכמה מתנות שמרכיבות את השלם, ולא מתנה גדולה אחת. הכי כיף זה לפתוח הרבה עטיפות :), ויצאתי לצוד אחת בעיר בידיים עמוסות בשקיות מצרכים.

בחנות המשרדית החביבה עליי מצאתי קופסה בעלת צורה מגניבה של ספר, אבל מכוערת פחד - בצבעים של ורוד לוהט/מזעזע ושחור, עם נקודות בגב והלו קיטי מקדימה (למרות שאני מאד אוהבת חתולים, הלו קיטי מפחידה אותי מילדות). היות שהצורה קסמה לי, לקחתי אותה הביתה ואמרתי לעצמי שאעשה לה מקצה שיפורים.

בחג צבעתי אותה בקרם, ונדרשו לי שלוש שכבות עד שלא ראו יותר את קיטי ו/או את הנקודות. החלק הפנימי של ה"ספר", כלומר הדפים, היה גם הוא בוורוד מזעזע, ובהתחלה ניסיתי ליישן אותו קצת, אבל זה גם נראה זוועה וגם ירד כל פעם שנגעתי בקופסה, אז בסוף פשוט ציפיתי את הצדדים בנייר חום שעליו שרטטתי "דפים".

עכשיו אני אסביר - המתנה של רוני השנה כמעט כולה סביב העובדה שהיא אמורה לקבל mac נייד (לא ממני ;), ככה"נ macbook pro. אני קניתי לה תיק נשיאה ללפטופ שעשוי בעבודת יד, מדבקה מגניבה ומצחיקה למכסה של הלפטופ, וסט של arm rests בשביל היד שעל המקלדת והיד שעל העכבר, שמשפרים את המנח שלהן כך שיכאב פחות, והם בריח לוונדר שרוני מאד אוהבת. כבונוס הוספתי תיק ערב קטן בצורה סופר מגניבה שאני מקבלת עליו הרבה מחמאות, אבל של רוני באדום, כמו שהיא אוהבת. רק תוך כדי הצביעה קלטתי שבלי להתכוון, קניתי לה אריזה בצורת ספר... mac book :)

אז מקדימה קישטתי את הכריכה בנייר יפה שקניתי פעם, והוספתי כיתוב מתאים וגם כמה פרפרים שפינצ'צ'תי,

והנה האריזה במלוא הדרה

וזה הכרטיס שהוכנס פנימה גם הוא כלאחר כבוד; החלק התחתון של איור הלפטופ שלי הודבק באלכסון (צד אחד נייר דבק דו"צ והקצה הקרוב לכיתוב בעזרת דבק ספוג דו"צ) כך שהוא נראה בולט בצורה יותר ריאליסטית מהנייר.
הכיתוב של PTI,.לא בטוח שהם חזו את השימוש הזה, אבל זה רעיון שיישמתי בשמחה ברגע שהוא עלה במוחי.


יומולדת שמח!

5 תגובות:

  1. איזה יופי של רעיון ואיזה יופי של ביצוע - איזה כיף לחברתך על כל המתנות הללו.

    השבמחק
  2. מקסים, גם הרעיון וגם הביצוע
    אהבתי מאוד :)
    חן

    השבמחק
  3. יפה!
    איזה טירוף זה לשרטט ממש את הדפים של הספר...
    חבל שאין תמונה מזעזעת של "לפני" (או שפשוט מרוב פחד לא רצית לצלם?)

    הרעיון נהדר והביצוע מקסים!

    השבמחק
  4. איזה יופי!!! מתה על היצירות שלך.....

    השבמחק
  5. תודה :)
    פיצ'ולה, אכן אין תמונת לפני בשל החשש שקוראי הבלוג יתעוורו מזוהרו של הוורוד ויברחו בצרחות אל עבר השקיעה למראה הלו קיטי... אבל אם את ממש סקרנית אז זה היה מהסדרה הזו
    http://www.green-toys.co.il/catalog.php?id=1852
    רק יותר מזעזע D:

    השבמחק