11.12.10

פרטים.

שלומות.
מאז הייתי כאן לאחרונה הספקתי לנופף לבועז לשלום בשדה התעופה לקראת נסיעה של שלושה וחצי שבועות (שלו) וגם לפגוש אותו שם כשהוא חזר, לעשות את מבחן ה- TOEFL ולהוציא ציון שלא הפתיע אף אחד, להכין ספר אורחים לבת מצווה של בת דודתי, לבשל קצת, לאפות די הרבה, למדוד קרוב ל- 30 שמלות כלה ביומיים ובארבעה מקומות, ולעשות יותר מדי שיחות טלפון.
חלק ניכר מהן היו אל משרדי ה- ETS, הארגון שמעביר את כל המבחנים האיומים והמגעילים, וביניהם ה- GRE. במהלך השיחות הללו, שמטרתן המקורית היתה לברר למה הציונים הרשמיים שלי טרם הופיעו באתר (כזכור, שניים מתוך שלושה ציונים של המבחן מקבלים מיד עם סיומו מהמחשב), גיליתי שהציונים שלי אינם. כלומר, לא קיימים. לטענתם, ניסו להעביר אותם אליהם חמש פעמים מהמרכז בארץ ללא הצלחה, ועכשיו הם כבר נמחקו מהמחשבים כאן. לא שהם חשבו שצריך להודיע לי על זה או משהו... אם לא הייתי מתקשרת עדיין הייתי מחכה כמו טמבל לציונים, וגם הבירור דרש ממני שבע שיחות טרנס-אטלנטיות. כפיצוי, הם מוכנים לתת לי הזדמנות לעשות את המבחן שוב ללא תשלום. תודה לכם, באמת. בדיוק מה שביקשתי מסנטה לחג המולד. זה, כמובן, חירב לי את כל המצברוח, הרג לי את המוזה, ובאופן כללי פגם בשמחת החיים שלי. וחבל, כי דווקא חזרתי במצב רוח ממש טוב מסבב השמלות הקטן שלי.

אז השבוע אני שוב לומדת, שוב עושה מתימטיקה, ולא מאמינה שאני צריכה לעבור את זה מחדש. וזה בלי לדבר על ימי העבודה שאני מפסידה, הנסיעות (אין רכבות השבוע מדרום לת"א, ההגעה לשם תיקח לי בערך ארבע שעות להערכתי), והמצוקה הנפשית גם מהמבחן וגם מזה שאני צריכה עכשיו להתקשר לארבע אוניברסיטאות, להסביר להן מה קרה, ולקוות שיסכימו לתת לי להירשם גם בלי הציונים, עד שאלה יגיעו (מה שכמובן ייקח הרבה זמן כי יש להם את חג המולד וראש השנה האזרחית באמצע). כיף כיף.

השבוע, בת דודה שלי הזמינה אותנו לחגיגות בת מצווה. בתור מתנה הכנתי לה אלבום דיגיטלי, שהוא יותר ספר אורחים - רעיון שפיתחתי לקראת החתונה וכבר בשלבי עבודה מתקדמים ביותר, ודודה שלי אהבה וביקשה לאמץ. מדובר בעצם בספר זכרונות, כאשר מרבית הכפולה ריקה , עם תמונות (שצילם חבר של אחותי) ממוקמות היטב, ואין קישוטים בכלל. בכל השטח הריק האורחים יכולים לכתוב ברכות, זכרונות, או כל דבר אחר העולה על רוחם. נתתי לה אותו מוקדם כדי שתוכל לשים אותו באולם הערב, ואציג כאן רק את הכריכה

בנוסף, הכנתי כרטיס בשם כל המשפחה. בת דודה שלי, כמו כל בני דורה אני מניחה, חיה בפייסבוק. כמה צילומי מסך אסטרטגיים והרבה עבודה עם הגימפ עזרו לי ליצור לה כרטיס ברכה פייסבוקי משעשע שיחליף את האיחולים השבלוניים. כמה דוגמיות (קובץ המקור, לפני הדפסה):




לאחר הדפסה הכרטיס קופל לשלושה, והוכנס לתוך משהו קצת יותר מעוצב.


זהו. בהצלחה לי עם המבחן. שוב.

7 תגובות:

  1. אווווווף, איזה באסה עם המבחן. שיהיה לך המון בהצלחה.
    רעיון הכרטיס הפייסבוקי נהדר.

    השבמחק
  2. איזה מעצבנים!!! אוףףףףף!
    אהבתי מאוד את הרעיון של הכרטיס ברכה. מזכירלי שבעלי התחפש לדף פייסבוק פני ארבע שנים :-)

    השבמחק
  3. אני בשוק מאיזה קלות הם ככה יכולים לפשל..... אני בעד תביעה קטנה, או לפחות איום. את יודעת מה, שלא יחזירו לך כלום למעט ימי העבודה והנסיעה שלך. זו פשוט חוצפה !

    הרעיון של הכרטיס מקסים !

    השבמחק
  4. ווואייי אני בשוק שפשוט איבדו לך את המבחן / ציון!! שיא החוצפה!! אחד הדברים המרגיזים!! (טוב לא רוצה לבאס עוד קצת אבל זה באמת אחד הדברים המבאסים!)
    אני עם הגר, תשקלי תביעה או משהו, זה דבר שלא מתקבל על הדעת!
    מאחלת לך הצלחה רבה במבחן, וקבלה מהירה לאחת האוניברסטאות (לאן את מנסה??)

    השבמחק
  5. אוף מיכלי! זה עצוב! למרות שאני סומכת עליך שתצליחי שוב, עדיין- זה מעצבן! מה עם תמונות ממדידות השמלה? חוויות? הכרטיס אדיר- מבפנים ומבחוץ!והכריכה מקסימה. שוב בהצלחה....

    השבמחק
  6. הכרטיס מהמם, הרעיון שלו חבל"ז.
    לא מאמינה שאת שוב עושה את המבחן, התעצבנתי רק מלקרוא מה שכתבת, שיא החוצפה.
    שיהיה המון בהצלחה

    השבמחק
  7. תודה לכולן על האמפתיה, אני בדיוק בדרך לעשות מבחן דמה לפני הבחינה האמיתית מחר, שיפרתן קצת את מצב רוחי.

    לעניין התביעה, המחשבה עברה במוחי (ובמח כל מי שדיברתי איתו), אבל קודם נצלח את הבחינה ונקווה שהציון א. יהיה לא פחות טוב וב. יצליח לעבור הפעם... :/

    הדרלינג - אני מגישה טפסי רישום לסטנפורד, mount sinai, שרה לורנס קולג' ואוניברסיטת לונג איילנד. נראה אם מישהו יזמין אותי לראיון...

    השבמחק