10.2.11

השראה

מה שלום כולם?
אני יודעת שהרשומות כאן מופיעות לאחרונה בקצב איטי במיוחד, אבל יש הרבה עיסוקים. קודם כל החתונה, שגוזלת הרבה זמן (ולא מעט בגלל שיש לי ממש יותר מדי רעיונות), הרישום לאוניברסיטאות התגלה כמורכב וארוך ודרש מאמצי תיאום וכתיבה שרק בשבילם נראה לי שמגיע לי עוד תואר, החורף שמופיע מדי פעם ליומיים שלושה דוחף אותי להכנס למטבח, שזה מאד כיף, ובאופן כללי הקור והחשיכה המוקדמת כמעט מחייבים התכרבלות בשמיכה והתכנסות פנימה.

בגזרת החתונה, מרבית הדברים הגדולים כבר סגורים - יש מקום, יש קייטרינג, חלק מהעיצוב כבר סגור והתפריט נסגר, יש צלם, יש מאפרת, יש איש של שיער, יש דיג'יי, ואולי אני אמצא נעליים לפני שהמשיח יגיע. אבל לא בטוח.
בחרתי שמלה והיא בתהליכים, טבעות כבר נבחרו רק צריך להזמין, ואת ההזמנה סיימתי לעצב (אולי תופיע כאן הצצה מוקדמת חלקית, אם יבוא לכם). אפילו נרשמה נכונות מצד המעצבת לכך שאכין כלמיני דברים לבד. עכשיו רק צריך לבחור מה לעשות מבין כל מיליון הרעיונות שמתרוצצים לי בראש :)

בינתיים היום, חשבתי לתת הצצה קטנה לא למשהו קונקרטי מהחתונה, אבל לכמה תמונות שאספתי לי להשראה. מן הסתם שומדבר כאן לא יופיע אחד לאחד בערב המדובר, אבל קצת ניחוח של כיוון...

 1. stylemepretty.com 2. greenweddingshoes.com 3. beautifulpaper.typepad.com 
4+5. stylemepretty.com 6. jasmine-star.com 7+8. greenweddingshoes.com
9. wings of a butterfly by vanessa 10. jasmine-star.com 11. stylemepretty.com

ולחבריי היקרים שקוראים כאן לפעמים - אין להסיק מהאמור לעיל שומדבר לגבי הצבעים, העיצוב, הביגוד(!!) או כל דבר אחר שבחרנו ו/או נבחר; ככה זה השראה, יוצאים מנקודה אחת ומגיעים למקום אחר לגמרי.
טוב, אני הולכת לבשל. שבת שלום :)

למי שמתעניינ/ת, רשימה חלקית של מה שהכנתי לאחרונה: גרנולה בריאות לאמא (פעמיים), עוגות שוקולד חמות אישיות ליומולדת של אבא, מרק גזר דלעת הל ודבש, מרק תפו"א וחומוס, מרק ירקות, מרק אפונה, מרק עדשים וכרובית, פוקצ'ה, עוף בהויסין ותבלינים סיניים בשביל בועז (פעמיים), תבשיל טופו, אפונה סינית ופטריות על אטריות ביצים (יאם!), תבשיל עדשים הודי על אורז לבן (מכינה את זה לפחות פעם בשבועיים), תפו"א שקניתי בשוק האיכרים בתל אביב (מומלץ בהחלט) בתנור, עם פפריקה ודבש וכל מיני דברים טובים, קוגל פולני מסורתי, מרק פטריות, קאפקייקס בשלושה טעמים שונים ליומולדת של אחותי וכתר בריוש עם בננות ושוקולד לכבוד יום הנישואין של אבא ואמא. וחלות.

11 תגובות:

  1. אני מבינה שעוד אין נעליים.. פתאום הרעיון של הקרוקס כבר לא נשמע לגמרי מופרך, הא? סתם. אני בטוחה שנעלי הכלה שלך כבר יצאו לחפש אותך לבד (:

    מרים

    השבמחק
  2. רשימות חתונה כבר (ועוד לא...) מדברות אלי אבל רשימת האוכל שלך גורמת לי להתחרט שדחיתי בנימוס את הצעתך לבשל לבנות.

    השבמחק
  3. בהצלחה עם חיפוש הנעליים... משימה קלה, יחסית לכל השאר...

    מאוד רוצה לראות כבר את ההזמנה שעיצבת...
    בהצלחה בהמשך !
    הגר


    נ.ב
    הסרתי מנוי לבלוג כי עברתי לרידר ולא משום סיבה אחרת...

    השבמחק
  4. באמת הם רחוקים אחד מהשני :(. איזה תמונות יפות מצאת לך להשראה...אני סקרנית! כל הכבוד על הגיוון בבישולים! את רצינית...נעליים זה באמת סיוט, במיוחד בחורף...אני בסוף התפשרתי ממש ורוב הזמן הייתי יחפה! בהצלחה עם זה...

    השבמחק
  5. התמונות מכניסות לאווירה קסומה וכפרית... סקרנית כבר לראות לאן זה יוביל.
    התפעלתי מרשימת המטעמים הארוכה..וואו. ואני איתך לגמרי עם תבשיל העדשים ההודי עם אורז לבן - יש דברים שפשוט אין עליהם!

    השבמחק
  6. לפי הסדר:

    ריבי - הצעתי בעינה עומדת, בלי קשר לשומדבר. אין לנו מקום לארח את כולם בדירה הקטנה, אבל משלוח זו תמיד אופציה ;)

    הגר - תודה על ההודעה, חמודה :) אני אתן הצצה קטנה להזמנה לפני החשיפה הרשמית בסביבות אפריל.

    קרין - תודה, אני אזדקק לבהצלחה הזו, אני ממש קשה בנעליים.

    השבמחק
  7. וואו, איזה רשומה מקסימה
    שיהיה המון בהצלחה

    השבמחק
  8. אוף! עשית אותי רעבה עם הקטע האחרון הזה!

    עלה לי רעיון לנעליים: למה שלא תקני נעלים לבנות/שמנת פשוטות ו"תתכשטי" אותן בעצמך? הרי התכשיטים שלך ממש מתאימים בול לאירוע שכזה ולאפ'חת אחרת לא יהיה כזה...

    ומוכר היטב עניין הצפת ההשראה הזאת...

    השבמחק
  9. פיצ'ולה, חשבתי על זה, אבל עיקר הבעסה היא שלא רציתי נעליים לבנות/שמנת. או וול. שאלה יהיו הצרות שלי :)

    השבמחק
  10. אוהבת חתונות.... איזה כיף לך. לגבי הנעליים, בחתונת הערב שלי (היתה חופה לחוד, העליתי תמונות בבלוג) קניתי נעליים הורסות ת'בריאות של פורנרינה. העניין הוא שהן באמת הורסות את הבריאות- עד שסיימנו צילומים והגענו לאולם כבר היו לי שלפוחיות! רקדתי כל הערב בכפכפים... לכי על סופר נוח!!! אני מצטערת שלא הכנתי לי חלופה מאד נוחה על עקבים, גם אם זה "נעלי כלה" (להגיד כמו פרחה) מיפו.
    בהצלחה! מתה לראות הזמנה!!!
    שירה

    השבמחק