16.3.11

שמוש

בשבוע שעבר התארגן לו מפגש של "הילדים" מהעבודה, כדי להפרד מחברה אהובה שפורשת כנפיים ויוצאת לחיים האמיתיים :)
אני הופקדתי על רכישת המתנה מכולנו, ועל לחלץ מפי כלת השמחה מה היא רוצה שנקנה לה. אחרי לחץ פיזי בלתי מתון הגברת ביקשה "משהו למטבח", ולכן רכשתי באנטר זוג ספלים בעיצוב יפני משהו בשבילה ובשביל בן זוגה, ועוד צלחת הגשה צרפתית מגניבה שבועז כיתת את רגליו בשבילה.
עוד לפני כן כבר החלטתי שאני מוסיפה גם שני פנקסונים כי יש הרבה דברים לזכור, שימתינו בסבלנות עד שייגמר הפנקס הנוכחי (או ילך לאיבוד ;)

למרות שבבוקר קמתי עם רעיון מאד מסוים, הפנקס הראשון סיים במקום שונה לגמרי, הרבה יותר רך ורגוע. אני די מחבבת אותו, למרות שקצת חירבתי את העדינות עם הקווים החומים מסביב לפרפר (פשוט לא ראו אותו מספיק טוב!), ואני מזהירה מראש שחלק מהתמונות קצת מוזרות - היה גשום ומעוט אור, ולכן נאלצתי לצלם כמה שיותר קרוב לחלון ובכל מיני זוויות משונות. עמכם הסליחה.

יש כאן קארדסטוק צהוב של PTI, שלושה טללים שקופים, נייר של בייסיק גריי, סרט דביק של dovecraft וחותמות גם כן של PTI. הפרפרים הם ראבונים של בייסיק גריי.

הפנקס השני ברוח קצת יותר צעירה ופחות רומנטית

מככבת בו Ivy, הקטו החביבה עלי (חותמת של stamping bella) שנצבעה בקופיקים, קארדסטוק קראפט של PTI, נייר מנוקד של PTI, וזהו. זה מה שקורה כשקוראים יותר מדי בבלוג של קרין ;)

כשסיימתי עם הפנקסים נזכרתי שצריך לעטוף את קופסת הספלים, וגם את הפנקסים לא יאה להשליך כך בשקית עם שאר המתנות, אז עטפתי גם אותם. ואז נחה עלי רוח שטות והחלטתי להוסיף כיתובים. הפנקסים נושאים כיתוב שמודיע שאני הכנתי אותם; על הספלים איחלתי ברכות לבוגרת האוניברסיטה, ועל הצלחת איחלתי פרישה נעימה D: טוב, אותי זה הצחיק. אם הייתם יודעים מה הגיל הממוצע אצלנו במשרד, גם אתכם זה היה מצחיק.

מבט מרחוק על המתנות המוכנות

ומבט מקרוב על התוויות
ולא לדאוג, לכל הכבודה הזו הצטרפו גם בראוניז עם אגוזי לוז וליקר פרנג'ליקו.

ומכיוון שאני יודעת שאת גם פה מדי פעם, אז שיהיה לך בהצלחה, תלמדי המון, אין ספק שתוך חדשיים הם כבר לא יודעים איך הם הסתדרו בלעדייך, ושלא תחשבי שבזה נפטרת ממני :)

8 תגובות:

  1. וואו! איזו השקעה במתנה! ברוב במקומות שאני מכירה קונים בונבוניירה, מקסימום איזה תלוש לספא נידח. המתנה שווה ++, הפנקסים נהדרים, אני אכן יותר אוהבת את השני :)מפתיע...אבל ללא ספק האריזות עם הכיתובים הן השוס האמיתי...מדליק!

    השבמחק
  2. מסכימה עם קרין. מתנה מקסימה ומושקעת גם ברמת המחשבה וגם ברמת העשייה.

    השבמחק
  3. את אלופת הפרזנטציות, לי לא היה לב לפתוח כאלה אריזות יפות.... מאד אהבתי את הפנקס הראשון- מה הם ה"טללים" הללו?

    שירה

    השבמחק
  4. תודה קרין ורחלי :)

    שירה, הטללים הם קצת כמו נאגצים, מעין כיפות פלסטיות אבל קצת יותר מעוגלות, שמגיעים בכל מיני צבעים. אני הכי אוהבת את השקופים כי הם נראים כמו טיפות מים (באנגלית הם נקראים dew drops, ולכן הדבקתי להם את השם "טללים").

    השבמחק
  5. אני באופן לא מפתיע אוהבת את הכול! מתנה מקסימה ומושקעת להפליא.

    השבמחק
  6. עוד יצירות מדהימות ביופיין ועדינותן מבית "מיכלי יצירות בעם".

    השבמחק
  7. בתור החברה הפורשת שקיבלה את כל המתנות - איזה כיף לי!

    אני עדיין מתלבטת ביני לביני עם איזה פנקס להתחיל קודם (:

    אה, ושוב תודה, שנשלחת הפעם במרחב האינטרנטי!

    השבמחק
  8. אה! ועכשיו גם הבנתי את כותרת הפוסט (:

    השבמחק