20.4.11

quatre

בערב פסח (הידוע גם בכינויו ליל הסדר) בועז ואני חגגנו ארבע שנים יחד. אם הבחירה היתה שלי, ערב בלי לחם הוא ממש לא הדרך שלי לחגוג, אבל מה לעשות.

הכנתי לבועז כרטיסון כמו שהוא אוהב - בלי צבעים של בנות, בלי יותר מדי שכבות וקישוטים, ובלי יותר מדי חמוד (למרות שאי אפשר בלי חמוד בכלל...) ולכבוד המאורע פתחתי סופסוף את שקית הראב-אונים של bo bunny ששמה u stole my heart. קניתי אותה לפני יותר מחצי שנה והתאפקתי עד עכשיו!
למעשה כל האלמנטים שעל הכרטיס מלבד החותמת הם מסט הראב-אונים. החותמת של taylored expression מסט שעוד תשמעו עליו בקרוב, והיא התאימה לי בול כי המתנה שצורפה לכרטיס היא בצורת לב (אבל אנטומי, ולא חמוד).
את הראב-אונים גירדתי על פרגמנט כי זה מה שהתחשק לי באותו בוקר, וחיברתי אותו באמצעות בראדים של בייסיק גריי לקארדסטוק של PTI.

מבט מקרוב על הציפורים והחותמת

והנה אריזת המתנה הקטנה; כאן זה כבר יותר חמוד, אבל באמת שלא יכולתי לעמוד בפני החיפושיות האלה, מחווה צנועה לחיפי, בובת ילדותי האהובה (שמה באנגלית? love bug!) שמצאתי לא מזמן אצל ההורים ומאז עברה לגור איתנו (אבל בהיחבא) נטולת מחוש אחד אבל מלאה בשמחת חיים.

הקופסה הגיעה עם המתנה, אני הוספתי את החיפושיות, החתמה של PTI + מסגרת עקמומית שציירתי מסביב.

5 תגובות:

  1. כרגיל - יפה!
    איך את מצליחה לעשות כרטיסים כ"כ עדינים, יפים ועם זאת גבריים..?!

    השבמחק
  2. לא יודעת מה אומר בועז בלקסיקון שלי זה חמוד!

    השבמחק
  3. אבל אבל אבל- מה המתנה? סיקרנת אותי...הכרטיס מהמם והקופסה אפילו יותר...מסכימה עם דנא, היא בהחלט חמודה!

    השבמחק
  4. פסססטטט... פסססטטטט.... בועז...
    עבדו עלייך חביבי - קיבלת כרטיס חמוד באבו-אבוע.

    השבמחק
  5. וואו, הכל עדין ויפה כל כך. עבודה מאוד מדוייקת ומקסימה!

    חג שמח,
    שרונה

    השבמחק