12.12.12

רוצה שמונה?

[למי שצעיר מדי בשביל לזכור, הכותרת היא מרחוב סומסום]

היום בבלוג יוצאות מהקווים, מומין מארחת את אתגר ההשראה, וההשראה שהיא בחרה בשבילנו, ברוח חג החנוכה, היא 8.
ההנחייה שקיבלנו היתה להשתמש ב- 8 אלמנטים זהים בעבודה שלנו, וידעתי מיד במה אני רוצה להשתמש - עיגולי שעם שקניתי בחנות של הכל בדולר מתישהו, שיהיה.
במקור אני חושבת שהם אמורים להיות מודבקים לרגליות של ספות, כסאות וכד', כדי לא לשרוט את הרצפה. אבל למי אכפת... ;)

אז העיגולים האלה יוצרים את נקודת העניין בכרטיס, ועל כל אחד מהם הדבקתי גם כפתור צבעוני במקום אקראי. את מקומו של העיגול שהיה משלים את התשיעיה ניצלתי לכיתוב, שנחתך בעזרת הקאטלבג שלי (שימוש ראשון!) מקארדסטוק שחור. מסגרת בעט שחור דק כדי להדק את כל העניין, והכרטיס מוכן.

 

הצפרדע ממתינה בבלוג לכל מי שרוצה להצטרף אלינו ל- 8 (אוויר לא יתקבל). בין המשתתפים באתגרי החודש יוגרל פרס מתנת Touch of art.  

15 תגובות:

  1. חשבתי זה היה "רוצה לקנות אויר בשקל...?" לא?
    הכרטיס מקסים. הסגנון שלך תמיד נקי ומוקפד.
    תתחדשי על הרכש החדש
    :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אלה שני פרקים אחרים לחלוטין :)
      ותודה, הקאטל פה כבר מאז יוני ;)

      מחק
  2. אוהבת! כרגיל אוהבת את הסגנון שלך! נקי, אלגנטי ושמח!!
    חנוכה שמח מותק, ואני מחכה לחובות שלך.....
    בהחלט מתכננת להתשתתף באתגר.....

    השבמחק
  3. מהמם! וכמה מתאים שאני קיבלתי אותו עם הפתעות מופלאות :-)

    השבמחק
  4. ממש מקסים!!!
    אם אני אראה כאלו עיגולים בטוח אני אעשה כרטיס דומה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב :) בטוח אפשר למוא כאלה באייס או בהום דיפו או בטמבוריה הקרובה לביתך...

      מחק
  5. אני כל כך אוהבת את הקווים הנקיים שלך בשילוב הצבעוניות הרכה והעדינה

    השבמחק
  6. מעולה!
    הקומפוזיציה של השמיניה הזו נפלאה, והרעיון של השעם והכפתורים הורס.

    השבמחק