20.2.13

תפתח חלון

היום בבלוג יוצאות מהקווים, עינת מארחת את אתגר ההשראה. זו התמונה שהיא העלתה בתור השראה עבור האתגר:


כמו שאפשר לראות, יש שם ורוד, וירוק, וטקסטורות מיושנות. ודלת. אני נתקעתי על הדלת. אז הכנתי כרטיס עם דלת, שאפילו יש לה ידית - 


יש כאן קארדסטוק לבן פשוט, ועליו שתי חתיכות קארדסטוק שחור, אחת מודבקת עם דבק דו"צ ספוגי והשניה ללא נפח. שני חתיכות הקארדסטוק השחור עברו קודם בקאטלבג שלי, וקיבלו שקעים שמדמים טקסטורה של עץ. צילמתי עם פלאש מקרוב כדי שתראו על מה אני מדברת - 



ואם יש דלת, היא גם צריכה להפתח, לא?



זה מה שמחכה בפנים (מסוג הכרטיסים שנראה לי רק אמריקאים מכינים, אבל הכיתוב התאים לי)




ואם בדלתות עסקינן, לא התאפקתי והכנתי גם חלון. למעשה, החלון לקח הרבה הרבה יותר זמן מהדלת.. החלטתי שעל החלון שלי יכסו תריסים ונציאניים, כמו שיש לנו בדירה כאן. למה? ככה. כי אני אוהבת לעשות לעצמי חיים קשים. 
אז טיילתי בשלל אתרי DIY לבית, ואתרים שמסבירים איך לתקן תריסים ונציאניים, ובסרטונים ביוטיוב שמסבירים כנ"ל, ובסוף, התיישבתי בסלון עם "תריסי" נייר, מחט, חוט תפירה חזק, ומחורר מחט אחת מקלמר הפרגמנט שלי, והתחלתי לבנות תריסים. ככה נראה הכרטיס הגמור - 



כשמושכים בחוט עם שתי הנקודות האדומות, התריסים מתחילים לעלות וחושפים את הכיתוב



והתריסים מורמים לחלוטין



אפשר להוריד אותם בחזרה, אבל זה דורש קצת סידור וכוונון ידני, היות שחסר המנגנון של הגלגלת (בכל זאת, יש גבול!)

ולאן תקח אתכם ההשראה? הצפרדע ממתינה לכם אצלנו בבלוג, ובין משתתפי האתגרים של חודש פברואר יוגרל פרס מתנת איקס מיקס

10 תגובות:

  1. את גדולה. וקרועה. לא ברור לי מה יותר...הדלת ממש נראית כמו עץ אמיתי אבל התריסים הוונציאנים...גמרו אותי. מושלם. אני עוברת דירה כמעט בקרוב, מוכנה לשמור לכרטיס מקום של כבוד באיזור התצוגה החדש שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תשמרי, הוא יגיע איתי ארצה ויימסר יחד עם המתנה שלך :)

      מחק
  2. גם אני אוטוטו עוברת דירה....(-;
    איזה כרטיס מגנייייב!

    השבמחק
  3. מטריף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הדלת מדהימה והתריסים.....עבודה משגעת.
    אין עליך בעולם !!!

    השבמחק
  4. אין עלייך! השארת אותי ספיצ'לס וזה חתיכת הישג.

    השבמחק
  5. הדלת מעולה אבל החלון - הורס!!!

    השבמחק
  6. איזו דלת יפה ! (בהתחלה חשבתי שצילמת דלת אמיתית :)
    והחלון - מטריף ! איזו השקעה :)

    השבמחק