18.9.13

פיסות של בקבוקים

היום ביוצאות מהקווים, עינת מארחת את אתגר הטכניקה, והטכניקה שהיא בחרה עבורנו היתה פייפר פיסינג. 
אני, מצידי, הייתי צריכה כרטיס יומולדת בשביל דזירה, הבחורה הצעירה שעובדת איתי בחנות. בשבוע הבא היא תהיה בת 21, שזה מימי ההולדת העמומים האלה אצלנו בארץ, לפחות עבור בנות - זה לא 18, כשסיימים בי"ס ומתגייסים, זה לא 20, כשמשתחררים ויוצאים לחיים האמיתיים, וזה לא יום הולדת עגול או כפולה של 5. סתם יומולדת. 
עבור אמריקאים, לעומת זאת, זה יומולדת חשוב מאד, כי זה היום שבו סוף סוף מותר להם לשתות (בהנחה שאין להם ת.ז. מזויפת מגיל 12, כמובן). 

ניסיתי לחשוב איך שני הדברים האלה, האתגר והכרטיס שאני צריכה, מתחברים יחד. דזירה עושה הרבה mixed media, היא לומדת אמנות לתואר ראשון, וכשהיא תהיה גדולה היא רוצה להיות מטפלת באמנות. היא ממש לא אוהבת חותמות חמודיות, טילדה מפחידה אותה, ופרימה עושה לה פריחה. 
ישבתי וחשבתי, וחשבתי וחשבתי, ופתאום עלה לי בראש מונדריאן. מונדריאן נראה לי כמו מישהו שיסתדר ממש טוב עם פייפר פיסינג, מהסוג הכי בסיסי שיש. 

אז התחלתי עם מלבנים של 4X6 אינץ', ועליהם הדבקתי פסים של נייר מדוגם שחור של בייסיק גריי, מאלה שיש בסוף החבילה ואני כמעט אף פעם לא משתמשת בהם. 





אח"כ מילאתי חלק ממהמרובעים שנוצרו בניירות חלקים משקית ה- 6X6 שלי, אני חושבת שקניתי אותם פעם באטסי. ככה זה נראה לקראת סיום העבודה. 



ואם כבר מותר לשתות אלכוהול (ויש לה תכנונים מרובי אלכוהול לשבוע היומולדת), זה חייב לככב גם בכרטיס, לא? אז גזור גזרתי בקבוק שמפניה. 



כדי לעשות אותו עוד יותר ריאליסטי, קווצ'צ'תי קלות נייר אלומיניום ועטפתי בו את החלק העליון של הבקבוק כולל ה"פקק". וגם הוספתי סרט שחור.
ועכשיו להרכבת הכרטיס - בסיס של PTI, מסגרת מדף חמוד של KI שקניתי לפני כחצי שנה, מדבקות מספרים של studio calico, ועוד כפתור צ'יפבורד של my mind's eye. 






בשבוע הבא הכרטיס הזה ילך איתי לעבודה, מלווה בקופסה של קאנלה לבקשתה של כלת היומולדת :) ומה תכינו אתם? הצפרדע מחכה לראות!

8 תגובות:

  1. טילדה מפחידה אותה ופרימה עושה לה פריחה?? אם כך מגיע לה מונדריאן... אין ספק שהוצאת ממנו את המיטב, כרטיס מתוק :)
    #לאאוהבתמונדריאן

    השבמחק
  2. את גאונה, כבר אמרתי את זה לאחרונה?! אוהבת מאוד את מה שהוצאת מהאתגר הזה!

    השבמחק
  3. כרטיס מהמם! ואחרי שהיא תשתה את עצמה לדעת היא תוכל להשתמש בו כדי לדעת כמה היא שיכורה-follow the lines....

    השבמחק
  4. מונדריאן אכן.
    וצודקת קרין, את גאונה!
    מדהימה העבודה הזו!

    השבמחק