11.2.14

הכרזה חגיגית

העבודה של היום הוכנה עבור אתגר צבעים שלא פורסם ביוצאות מהקווים. האתגר הזה בא לי בזמן טוב, בדיוק רציתי להכינותי מראש מה שקוראים בארה"ב הברית birth announcement כדי שאוכל לשלוח אותה לכל הנשים הנחמדות שעשו לנו baby shower בחנות, ולחברים, אם נרצה.

הצבעים נראו לי בהתחלה קשים להתמודדות, היתה לי כבר התחלה של רעיון בראש ולא ממש ראיתי איך הם משתלבים בפנים. אבל אחרי כמה דקות של בהייה פתאום חשבתי על מראה גירי. מאד מפתיע שזה עלה לי בראש, הרי הגיר בכלל לא טרנדי עכשיו ולא רואים אותו בכל מקום שאליו מסובבים את העיניים... אבל לי עדיין לא נמאס ואני מאד אוהבת את המראה הגירי, יש בו משהו קליל ולא מתאמץ, וניחוח ילדותי משהו שהתאים לי.
ולמרות הקלילות וחוסר המאמץ, אני חייבת לציין שהרבה מאד שעות עבודה מתחבאות מאחורי הנסיון לייצר גיר דיגיטלי...

בתמונה תוכלו לראות את סלסלת הקש המ-ה-מ-מ-ת שסיפרתי עליה ברשומה על הבייבי שאוור שלנו, והבאנר שתלוי מעליו הוא קיט של my mind's eye. תום שיתף איתי פעולה יפה והסכים להצטלם בתוכה (על מצע של שמיכות לרוב, כמובן).

בצד יש רקע גיר שהכנתי לבד, וכל הטקסט המסורתי שמספר לנמענים מתי נולד הרך, באיזו שעה ובאיזה משקל ואורך (מוזרים, האמריקאים), עשוי שילוב של 10 פונטים שונים, ואלמנט דיגיטלי של three paper peonies לקישוט. 



ויש גם גירסה בשחור לבן עם יחידות קלות יותר להבנה עבור חברינו האירופאיים



אני בהחלט אתגעגע לאתגרים של יוצאות מהקווים, ולמקומות ולגילויים החדשים שהם הובילו אותי אליהם. נקווה שימשיך להיות פה מעניין בכל זאת ;)

14 תגובות:

  1. מקסים ביותר (התינוק כמובן וגם ההודעה). היה משעשע לגלות שבנך נולד באותו תאריך שבו נולדה בתי הבכורה ליא, בהפרש של 7 שנים.

    השבמחק
  2. גוזלי! הוא אחד התינוקות הכי פוטוגניים שראיתי. האמריקאים האלו קורעים!!! אבל את ללא ספק הןפכת את הרעיונות המשונים שלהם לממש יפים! שילוב הפונטים מושלם

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה :)
      עכשיו הוא רק צריך ללמוד להפסיק לזוז כשמצלמים, כמו שהחתולים למדו ;)

      מחק
  3. ממש יפה!!! וטום (תום?) ממש מקסים!!
    ואיזה משקל מכובד :-)
    ילדת 28 יום אחרי.... כל הכבוד לך שיש לך כוח לכל הדברים האלו

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי תום. בגלל זה התעקשתי על ה- H בשם ;)
      לא יודעת איך הוא יצא במשקל כזה, בחיי. ומזל טוב גם לך אם כך!

      מחק
  4. מזל טוב!!!!
    הגוזל הקטן בהחלט גונב את ההצגה- אבל גם העיצוב מקסים... :-)

    השבמחק
  5. איזה מתוקי!
    עיצוב מטריף! אוהבת מאד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חתולי! אני מוסרת את כל המחמאות הלאה.

      מחק
  6. איזה הכרזה נהדרת! והגוזל עוד יותר....

    השבמחק
  7. מזל טוב - על תום.
    הכנת שלט מדהים - אני גם מאוד מתחברת למראה של הגיר

    השבמחק