9.9.14

חפשי חדשי

האלבום של היום התחיל מתבנית של paislee press, המעצבת החביבה עלי עד מאד. בכלל לא חיפשתי עוד אלבום להכין, אבל כשראיתי את התבנית החדשית שלה, היא נראתה לי מתאימה מאד כמתנה לסבים וסבתות לכבוד ראש השנה. כיוון שתום נולד בסוף דצמבר, זו תהיה כנראה מתנה לראש השנה האזרחית, אבל העיקר הכוונה, לא?

התבנית כוללת דף אחד שכולו ריבועים ריבועים לתמונות, ועוד תמונה חדשית. אני יצרתי ממנה ספר שבצידו האחד הרבה הרבה תמונות מאותו חודש, הטקסט מתייחס לדברים העיקריים החדשים שתום למד באותו חודש, ובצד השני של הכפולה - תמונה שחביבה עלי מאותו חודש וסביבה עיצוב סקראפי, כי בכל זאת, זה אלבום שאני הכנתי.

יוצאת דופן היא הכפולה הראשונה, של דצמבר 2013, ממנו נשארו 3 ימים, ולמרות שצילמתי בהם כמה וכמה תמונות, בחרתי להשתמש רק בשתיים, יש בה טקסט קצת שונה וגם כל הריבועים תפוסים על ידי התמונה.



ועכשיו אפשר להתחיל באמת




חלק מהתמונות האלה כבר מוכרות מהמיני אלבומים שהעליתי




וגם חלק מאלה



כרונולוגית, זה הדף הראשון שעיצבתי, מאד אוהבת את הצד השמאלי שלו, ובעיקר את אלמנט הנצנצים המגניב הזה


יש יותר ויותר תמונות עם רוח שטות משקפת


כאן החלטתי על רקע מ"חתיכות וואשי", כמו כרטיסי התודה שהכנתי. נראה אגבי, אבל לקח מלא זמן... והתמונה שהם ממסגרים היא אחת האהובות עלי ביותר עד כה. 


וזה החודש האחרון שעוצב בינתיים. אני באמת צריכה להתחיל לעבוד על החודש שחלף. 

קיטים: monthly by paislee press, click by onelittlebird, because by paislee press, eternal sunshine by paislee press, epic by paislee press and onelittlebird, around here by onelittlebird, science lab by onelittlebird

ולפני סיום, אני עובדת על ההדרכה לבניית מיני האלבום שהבטחתי. פשוט בפרצי זמן קצרים, ככל שמתאפשר לי על ידי מנהל העבודה המקומי ;) אבל לא שכחתי, ותודה לכל מי שהגיבה והביעה רצון בהדרכה. 

6 תגובות:

  1. כיף להתחיל את הבוקר עם קסם שכזה :-)
    נוקי

    השבמחק
  2. צריכה לאסוף את עצמי מהשלולית... כמה מתיקות!
    האלבום משגע!

    השבמחק
  3. מקסים ביותר ומתוק.

    השבמחק
  4. התגעגעתי אליך. לעבודות שלך, לעין שלך, לחיוך המהמם של תום. שלמות, האלבום ותום. כל מה שאת יוצרת

    השבמחק
  5. אוי מהמם. בכל כך הרבה רמות.

    השבמחק
  6. מושלם! מושלם! מושלם!
    אין לי יותר מילים.
    אני אוהבת את האלבום הזה מאד!!
    ותום... זה נשנוש רציני זה!!!

    השבמחק