21.10.08

מי יודע מדוע ולמה

אני עדיין בפיג'מה?

ובכן, זה כי אני אמורה לכתוב את התזה שלי עכשיו. החגים קצת מחבלים ב"אמורה" הזה. וגם שלל החמרים שהגיעו בדואר בבת אחת. בשאיפה, המבוא יושלם עד סוף השבוע. השיטות כבר כתובות. אז זה פירוש ה"בין מבוא לדיון" שבבאנר.

[כשהתזה תושלם, במהרה בימינו אמן, כנראה נאלץ להכין אחד חדש]

לידו נמצאת פיקסי, החתולה הראשונה שלי, שנשארה אצל ההורים. היא עטפה את עצמה בנייר מתנה לכבוד ראש השנה, ומתוך הזדהות עם התחביב החדש-ישן שלי, כרטיסי ברכה מניירות צבעוניים. עד עכשיו התעסקתי בעיקר בכרטיסי ברכה (ולעיתים גם דברים אחרים) מנייר פרגמנט ובתכשיטים מחרוזים בשיטות יפניות (לרוב). בהמשך ודאי יופיעו כאן גם דוגמות לכאלה. אז זה פירוש החתול ונקודות הצבע.

שאלות ותהיות אחרות אולי יקבלו מענה בהמשך.
לפי התכנון, אני אפרסם בכל יום אחת מהיצירות שכבר הכנתי (נייר, פרגמנט, חרוזים) עד ליום שבו אגיש את התזה. ואז, יש לקוות, הבלוג יעקוב אחר היצירות החדשות שאמורות למלא את חדשי החופש שביקשתי לעצמי לפני תחילת הדוקטורט.



היום אציג את הכרטיס האהוב עלי בינתיים, שגם היווה השראה לפלטת הצבעים של הבלוג.



2 תגובות: