22.10.08

הבה נתחילה

ובמה ראוי יותר להתחיל מאשר באפי?

חברה טובה ביקשה ליומולדתה את כל הפרקים של באפי. כלומר, להוציא העונה הראשונה שכבר קיבלה ממני. החלטתי לא ללכת בדרך הרגילה ולרכוש קופסות לסרטי די.וי.די, אלא להכין בעצמי. אז להלן המתכון שלי להכנת buffy storage.

מכינים שבלונה לשרוולי דיסקים


מדביקים את שולי הבריסטול הגזור ליצירת שרוול



מחתימים את השרוולים, לציון מספר הדיסק




יוצרים שבלונה למארזי העונות. כדי שהאריזה תהיה קשיחה יחסית גזרתי שתי חתיכות בריסטול עבור כל עונה, חרצתי אותן בכיוונים שונים והדבקתי אחת לשניה כדי לקבל שכבת בריסטול כפולה



יוצרים אקורדיון מבריסטול בצבע הרצוי; חורצים ומקפלים, מדביקים לחלק הייעודי באריזה


מדביקים את השרוולים בחריצי האקורדיון



מדביקים לחלקו הקדמי של המארז את האלמנט הסוגר. בתמונה למטה אפשר לראות שבצידו האחורי יש velcro שיאפשר סגירה מהודקת למדי.



מחתימים את מספר העונה על הצד האחורי של המארז



בפנים הוספתי ציטוטים מתאימים מכל עונה



וככה זה נראה כשזה גמור



והנה כל שש העונות יחד



ועכשיו - לאריזת המתנה :) גוזרים סרט לבן באורך מתאים, מפנצ'צ'ים באמצעות פאנצ' border וגוזרים (עקום, בשביל האותנטיות)



מחתימים מיני ברכה על חתיכה מאותו בריסטול



עוטפים את המארזים



ואומרים יפה שלום. תהני, ענת.

5 תגובות:

  1. מדהים ביותר.
    תודה על הסדנא המצולמת!
    אשמח אם תעלי (עם צילומים קצת יותר מפורטים) גם בפורום.

    השבמחק
  2. תשמעי, זה שוס !
    איזו מחשבה, איזו עבודה, אינלי ספק שהחברה שלך העריכה מאוד, ושמחה מאוד, והתרגשה מאוד. רבאק, אני התרגשתי רק מלקרוא !
    יופי, יופי, יופי, יופי, יופי !

    השבמחק
  3. זו הייתה, בלא ספק, מתנת היומולדת השווה ביותר שקיבלתי אי פעם. המתנה היחידה שמתקרבת לגרד את קצות נעליה של זו (ויושבת הרחק מעל כל שאר המתנות שניתנו לי בעבר) היא התמונה הממוסגרת של ג'ף שנתת לי לפני שנים ועדיין גונבת לי פעימות בכל פעם שאני מסתכלת עליה.
    היה לי קצת זמן לחשוב מה לומר לך על המארז המרהיב הזה, אבל אני עדיין לא יודעת איך להעביר את האושר. אז אסתפק בזה- (())

    השבמחק
  4. עזבי את היופי של ההכנה!
    אבל להעריך ככה את באפי- טואוב שוב:)
    גם לי יש את כל הפרקים..:)

    השבמחק