28.10.08

שחור זה השחור החדש

כן, אני יודעת ששחור זה לא הצבע הכי מרנין לכרטיסי ברכה. אבל אני מאד אוהבת שחור. הוא מקפיץ הכל החוצה. בעיקר יחד עם אדום, לבן או כסף, או שילוב שלהם. אז היום יש שלושה כרטיסים שחורים.

את הכרטיס הראשון הכנתי תוך שימוש בחותמת הראשונה שלי, מסדרת מעלליו של fluffles החתול. הוא מצחיק אותי מאד, החתול הזה. עשיתי שימוש בשני דפים עם דוגמאות שונות שעשויים מאותו חומר, וזה אולי נראה כמו יותר מדי, אבל מהיכרות עם הבחורה שקיבלה אותו, היא יודעת להתמודד עם עושר ויזואלי :) ומאד אהבה את השילוב.
















הכרטיס השני משלב את כל הצבעים לעיל - שחור, לבן, כסף ואדום. את הסרט הכנתי בעצמי (החתמה וקיפול פשוט), ואמנם הוא יצא קצת עקום וקצת לא אחיד אבל יחסית לנסיון ראשון עם החותמות האלה זה לא רע, והחבר טוען שזה חינני שרואים שהכרטיס עבודת יד. החלק התחתון של הכרטיס הוא נייר עם דוגמה יפיפה שמצאתי במאי ארט לא מזמן, והכרטיס תכנן את עצמו סביבו.

















הכרטיס השלישי והאחרון להיום הוא שוב טילדה. דעתנית לא קטנה, הילדה... מיד כשהוצאתי אותה מהמעטפה שבה הגיעה החלטתי שהיא צריכה להיות חסרת צבע (כלומר שחור-לבן), ורק הלבבות אדומים, כמו הפוסטרים שהיו מאד פופלריים בשלהי ילדותי.













גזרתי את הלבבות והם מודבקים בדבק דו"צ עם נפח. הכיתוב נעשה עם אותיות rub on... בפעם הבאה אני אעבוד עם סרגל ;)












2 תגובות:

  1. אני חושבת שהשחור הזה ממש מרענן

    השבמחק
  2. שחור זה מרזה ;-)
    אבל חוץ מזה, הוא גם מאוד מאוד דרמטי, ובכרטיסים שהראית זה מוסיף המון ! לגמרי וואו !

    השבמחק