29.10.08

עדיין בשחור

בשנה שעברה פרגמנו הוציאו וולום שחור. למעשה הוא לא בדיוק וולום כמו השאר, למרות שהם מכנים אותו ככה. העובי שלו כמעט זהה לנייר הבסיס הרגיל שבו עושים שימוש, אבל הוא שחור. כמובן שאצתי להזמין לי חבילה :) ואני מאד אוהבת אותם, למרות שהעבודה איתם מצריכה הסתגלות מסוימת. למשל, שלב ה- tracing, בו מעתיקים את הדוגמה, הרבה יותר מסובך כי לא רואים דרכם כלום. הם משמשים הרבה כרקע לניירות פרגמנט בצבעים שונים, כיוון שאי אפשר לצבוע עליהם, וגם ההבלטות יוצאות בשחור חיוור אך במעט מהבסיס.

היום - שני כרטיסים גיאומטריים בשחור.



הראשון הוא גם העבודה הראשונה שלי עם הוולום השחור, כי הוא משך את עיני לפני כולם. רק תוך כדי עבודה הסתבר שמי שכתבה את חוברת הדוגמאות הנ"ל כנראה שכחה לציין שכדי לקבל את האפקט כפי שהוא נראה בחוברת צריך להצמיד נייר לבן (רגיל) מתחת לוולום הירוק, אחרת הוא יוצא חיוור ועכור בגלל השחור שתחתיו.

[אפשר לראות את ההבדלים בגוון באלמנט המרכזי הירוק, בין המעוין עצמו לשוליים המסולסלים שלו]

לכן במבט מקרוב הכרטיס הזה ממש רחוק מלהיות מושלם, אבל הדוגמה שלו כל כך יפה... מתישהו אכין אחד חדש ונקי יותר. הפרח באמצע הוא אלמנט תלת-ממד שמודבק באמצעות טיפה של סיליקון.








הכרטיס השני עושה שימוש בשילוב של שחור ואדום (הפתעה!).

כאן כבר הייתי מנוסה יותר והכינותי מראש אותיות לבנות להדבקה מתחת לאדום; אפשר לראות את ההבדל בין האותיות לריבוע והתגית האדומה, שם לא הדבקתי תחתית לבנה. במקור גם בכרטיס הזה אמור היה להיות פרח תלת ממדי, אבל הפרח שהתאים בגודל (והופיע בדוגמה) מאד שעמם אותי, והצבע הוורוד שלו קצת הרס את הדרמטיות שבשילוב הצבעים הזה, אז בחרתי במדבקות של Irit עם נגיעות מוזהבות. זה אחד הכרטיסים האהובים עלי מקולקציית השנה שעברה :)


טיפ קטן מנסיון - פרגמנט שחור אוהב שמש אפילו פחות מפרגמנט רגיל, והוא מתעגל כבר אחרי שהייה קצרה תחת קרניה הקופחות. רחמו עליו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה