29.10.08

tag, you're it

תויגתי על ידי שרית

על פי חוקי התיוג אני אמורה -
לקשר בחזרה למי שתייגה אותי (ראו לעיל)
לספר שבע עובדות על עצמי
לתייג שבעה בלוגים אחרים ולהודיע על התיוג באמצעות תגובה בבלוג של המתויגות.
שבעה דברים על עצמי:

  1. אני בת מזל תאומים, ולכן יש לי שניים מכל דבר. חבר, לעומת זאת, יש רק אחד, אז פרגנתי לעצמי חברה הכי טובה נוספת.

  2. יש לי שני חתולים, מוגלי ובלו. מוגלי ככל הנראה היה אמן מתוסכל בגלגול קודם, כיוון שהוא באופן עקבי גונב לי חמרי יצירה. הוא אחראי על כתמים בצבע פוקסיה על חולצה וציפה לאחר שדרך בצבע טרי והחליט לעטר את הבית. בנוסף, נעלמו באופן חשוד סרגל, מברשת ומכחול, ואני נאבקת איתו לא אחת על חתיכות נייר שלדעתו הן יפות מדי בשביל שאני אשתמש בהן. טרם מצאתי את המחבוא שלו.
  3. יש לי גם שני מתכתבים איתם אני מחליפה מיילים כבר ארבע שנים. לא נפגשנו אף פעם.
  4. אני ביישנית גדולה. מאד.
  5. התחביב שמחזיק אצלי הכי הרבה זמן זה אפייה. התחלתי בגיל 15, ומאז אני אוספת ספרים, גזירי עיתונים ומתכונים מודפסים שכנראה אצטרך שלושה גלגולי חיים כדי להספיק לנסות את כולם. שמרים הם בעיני פסגת האפייה – אין שומדבר בעולם שמריח טוב יותר מלחם שנאפה בבית, או עוגת שמרים קנמון, וכל פעם שאני רואה את הבצק תופח, ואיך ממשהו פשוט כמו קמח, מים ושמרים יוצא לחם, זה נס בעיני. כל פעם מחדש :)
  6. יש לי בעית התמכרות קשה לבאפי ולהאוס, ופעם בכמה זמן אני צריכה לראות מחדש את כל הפרקים, מהתחלה ועד הסוף, אפילו שאת רובם אני יכולה כבר לצטט בעל פה.
  7. פעם תרגמתי ספר כמתנה לחברה (the perks of being a wallflower), תחת השם "היתרונות שבלהתמזג עם הקיר". חדשיים אחרי שסיימתי הוא יצא לאור (בתרגום לא שלי) עם השם "מה טוב להיות פרח קיר".
בתורי, אני מתייגת את מיה, אמא לאוצרות ושרון

פוסט נטול תמונות נראה לי משעמם, אז נוסיף כאן כמה תמונות של יצירות קולינריות, לשם שינוי.

חלת תפוחים לראש השנה









פבלובות אישיות ליומולדת של אחי הקטן (משום מה זה הקינוח שהוא הכי אוהב בעולם)









ומדגם מייצג מחגיגות היומולדת שלי בקיץ האחרון. הצילומים של יוסי רוז'נקו.


(מימין לשמאל: טארטלטים במילוי קרם פטיסייר ופירות יער, טרטלטים במילוי אגוזים וטופי, ובריוש סוכר)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה