6.8.09

all you need is love

ניצלתי את האתגר של רעותריינבו בפורום תפוז כתירוץ להכין מתנה קטנה לט"ו באב. האתגר היה להכין דף אלבום שמופיעה בו המילה אהבה על הטיותיה השונות, בלי להשתמש באדום ו/או ורוד.

זו גם היתה הזדמנות מצוינת לנצל סופסוף שניים מתוך שלושת הקארדסטוקים השקופים והמאד מגניבים שקניתי בפריז :) כי החלטתי להכין שני דפים מתואמים, ללא סקיצות(!).

הדף הראשון נושא תמונה שלי שבועז צילם בטיול היומולדת המשפחתי שלו במעגן מיכאל. הכריחו אותי לחבוש כובע בגלל השמש והוא צילם אותי בוחנת ציפורים מקננות (אפשר להוציא אותי מהפקולטה לביולוגיה, אבל אי אפשר להוציא ממני את הפקולטה לביולוגיה. או משהו כזה). הקארדסטוק כאן הוא של best creations, הפרחים נגזרו מנייר מסדרת wisteria של בייסיק גריי, והפסים הם מ- wisteria ו- lilykate. חצי מהכיתוב נמצא כאן, מ- thickers לבנים שנשארו לי ממתנה של חברה (תופיע כאן מתישהו, אחרי שתמסר ליעדה), והוספתי תאריך על פיסת נייר ירוק, שמוקף בחותמת מסגרת מתוך סט מסגרות של בייסיק גריי (שגם קניתי בפריז).


בדף השני מופיעה תמונה של בועז שכבר השתמשתי בה, אבל היא פשוט מגניבה בעיני אז חזרתי אליה (גם היא מפריז ;), והפעם הפכתי אותה לשחור לבן והשארתי רק את הפירות שעל העוגה בצבע, כמו הפוסטרים שהיו פופולריים כשהייתי בבי"ס.

מתחת לתמונה יש מט מנייר לבן מלוכלך מסדרת bittersweet, הפסים הם מאותם ניירות שסיפקו פסים לדף השני, ופרחים שחורים שגזרתי מנייר של dovecraft. שארית הכיתוב כאן, מ- thickers ירוקים עשויים לבד. הקארדסטוק כאן הוא של חברה מדהימה בשם rouge de garance, חבל שקשה לראות בתמונה כמה הוא יפה.


6 תגובות:

  1. דפים מקסימים
    לא זוכרת שראיתי אותם בשרשור האתגר בפורום של תפוז

    העלת אותם?

    השבמחק
  2. הדפים מקסימים, שניהם!!!!

    השבמחק
  3. מקסימים!
    ראיתי אותם בשרשור וחיכיתי לפירוט. העבודות שלך כל כך מינימלסטיות ועדיין עוצרות נשימה...את מדהימה!
    ורק שאלה- מה ז"א קארדסטוק שקוף?!?!

    השבמחק
  4. תודה לכולן :)
    ענת - הדפים הופיעו בשרשור מאוחר בגלל שהייתי חולה, ממש לפני שהוא הפסיק לקפוץ. בגלל זה לא הרבה אנשים ראו אותם כנראה...

    קרין - תודה רבה :)
    קארדסטוק שקוף - ככה אני קוראת לדפים האלה, בטח יש להם שם מקצועי יותר. זה פשוט דף של 30X30 שעשוי משהו דמוי שקף עבה מאד, ועליו יש דוגמה כמו כל קארדסטוק שאינו חלק. לא נתקלתי בזה קודם עד שדרכה רגלי בחנות בפריז, ואז כמובן שהתלבטתי בין בערך 10 דוגמות שונות ובסוף קניתי 3. אותי זה מאד הגניב.

    השבמחק
  5. זה נשמע מגניב!
    יש סיכוי לפרטים של החנות בפריז?

    השבמחק
  6. כמובן,
    היא נקראת le temple du scrap ונמצאת ב - rue Ernest Cresson מספר 13, שזה ברובע ה- 14. יש להם גם אתר (תעשי חיפוש בגוגל) אבל מנסיוני החנות עצמה הרבה הרבה יותר גדולה ממה שמראה האתר.
    את יכולה לראות עם מה אני חזרתי משם בפוסט הזה
    http://arapaxed.blogspot.com/2009/04/temporarily-out-of-service.html
    ומוזמנת לפנות עם עוד שאלות במייל :)

    השבמחק