12.6.13

אתה ברקע

היום ב"יוצאות מהקווים", קרין מארחת את אתגר הטכניקה, והפעם - שימוש באמצעי חיתוך שונים כדי ליצור רקע. היה לי קצת קשה להתניע כיוון שכבר השתמשתי בטכניקה הזו בהחלפת פינטרסט לפני כשנה (שנה!), והיה לי קשה לראות איך אני לוקחת את זה למקום אחר. 

אחרי מחשבה רבה, נסעתי ארצה לחופשה ואמרתי לעצמי שאכין את העבודה לאתגר כשאחזור. בדרך שלא לגמרי ברורה לי, אכן נחתה עלי ההשראה יום אחרי שנחתתי בחזרה, וביומולדתי בבוקר הוצאתי את הקאטלבג מהקופסה, ואיתו כמה קארדסטוקים ותבניות חיתוך, והתחלתי לעבוד.

קודם כל, חתכתי כמות נאה של האותיות Y, O ו- U מקארדסטוק קרמי עם טקסטורה שנשאר לי מהאלבום שראיתם ב"פארגולוגיה". אח"כ חתכתי את המילה happy באדום. השלב הבא, והמתיש מכולם, הוא לנסות להדביק את כל החיתוכים ישר על חתיכת הבסיס, זה שלב קשה במיוחד לאנשים עקומים כמוני וזה לא לגמרי הצליח, אבל מספיק קרוב. 

אחרי שהוספתי את המילה happy במקום שמצא חן בעיני, החתמתי את שארית הכיתוב בדיו שחור, הוספתי רקע אדום לכל העניין, והכרטיס גמור. 
מקרוב אפשר לראות את הטקסטורה של הנייר



והכרטיס כולו - סליחה על התאורה הדרמטית משהו, בברקלי לא שמעו על זה שהקיץ הגיע והימים השבוע אפורים וקרירים - 


הצפרדע ממתינה לחיתוכים שלכם אצלנו בבלוג, והחודש יוגרל בין משתתפי האתגרים פרס מתנת נתנאלה

4 תגובות:

  1. מקסים!!! כזה כרטיס אלגנטי...

    השבמחק
  2. הכרטיס הזה מושלם. ידעתי שאת תעשי מהאתגר הזה מטעמים. מצחיק, בכלל לא זכרתי שעשית את זה בהחלפה, יש מצב סביר שבתת מודע זו הייתה ההשראה שלי להחלפה (כמו רוב הדברים שאני עושה שבתת מודע שלי מושפעים ממך). עשית לי חשק לקנות תבנית אותיות ואני נמנעת מזה כבר המון זמן...

    השבמחק
  3. כרטיס משגע!! אלגנטי ופשוט - בול הטעם שלי :-)

    השבמחק
  4. קודם כל ולפני הכל..... מזל טוב ליום ההולדת מיכלי יקרה:)
    מאחלת לך המון דברים טובים!
    והכרטיס....נהדר!

    השבמחק